Ogórek dźwignią handlu, czyli jak (nie)śmiesznie zareklamować klub strzelecki

Redakcja PR - 21.02.2017
76

Nietrafiona reklama Stowarzyszenia "Klub Strzelających Inaczej"

„Stań na wysokości zadania – członek sam się nie wprowadzi!” – głosi hasło najnowszej kampanii rekrutacyjnej Stowarzyszenia „Klub Strzelających Inaczej”. „Symbolem” kampanii został… ogórek w dłoni młodej kobiety. No bo wiecie, „członek”… ha,ha,ha, wszystko jasne!

Na stronie głównej strzelamyinaczej.pl widzimy zmodyfikowaną grafikę – z zaciśniętą pięścią. Jednak po kliknięciu w regulamin pojawia się pierwotna wersja plakatu, z dziewczyną trzymającą ogórek. Reklama konkursu szybko rozeszła się po sieci. Grafikę udostępniły fanpejdże wyłapujące kiepskie kreacje reklamowe, m.in Słaba Reklama Blog czy Reklama po polsku.

Patrząc na zdjęcie plakatu, trudno od razu zauważyć, że chodzi o reklamę klubu strzeleckiego. To pierwszy minus tej kreacji. Odwołania i skojarzenia to minus numer dwa.

źródło: strzelamyinaczej.pl

źródło: strzelamyinaczej.pl

Zasady promocji są proste. Obecni klubowicze sprowadzają do klubu nowych, w zamian za atrakcyjne nagrody i zwolnienie ze składki członkowskiej (w przypadku namówienia na członkostwo 10 osób) . Wszystko byłoby świetnie, gdyby nie nieszczęsny plakat.

Ciekawostką jest fakt, że Stowarzyszenie „Klub Strzelających Inaczej” wspierane jest przez Pomorską Obronę Terytorialną, co możemy przeczytać na jego stronie głównej.

Z regulaminem konkursu można zapoznać się na stronie: http://www.strzelamyinaczej.pl 

 

Comments

comments

76
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...