Hejterze, znajdź sobie podobnych dzięki aplikacji

Redakcja PR - 28.02.2017
61

Aplikacja Hater pomaga...szukać osób, które nie lubią tego co ty

Nie lubisz którejś partii politycznej? Nie cierpisz dzieci? Nie znosisz muzyki pop? Aplikacja Hater pomaga znaleźć osoby, które podzielają twoje antypatie. 

W USA powstała właśnie nowa aplikacja randkowa Hater, która ma dobierać ludzi nie pod kątem zainteresowań czy wspólnych pasji, ale antypatii i tego, za czym nie przepadamy. Aplikacja to dzieło Brendana Alpera, który w rozmowie z TechCrunch tłumaczy, że na pomysł ten wpadł nieco ponad rok temu – początkowo wcale nie przewidywał, że odniesie sukces.

Apler był pracownikiem banku Goldman Sachs i postanowił zrealizować swoją pasję – pisanie scenariuszy komediowych. Aplikacja Hater miała być jedynie jednym z wątków jego serialu komediowego, którego nie miał zamiaru realizować. Ale im dłużej o tym myślał, tym bardziej był przekonany, że Hater jako samodzielny byt może okazać się sukcesem.

Zawsze chciałem mieć swoją firmę, a ten pomysł mnie zaraził – powiedział serwisowi TechCrunch Brendan Alper.

Jak działa aplikacja? Na początku użytkownik przegląda listę tematów i zaznacza te, których najbardziej nie lubi – a jest w czym wybierać, bo do wyboru jest ponad 3000 różnych tematów. Algorytm sumuje nasze antypatie i sugeruje, którzy użytkownicy mogą do nas pod tym kątem pasować.

Raz dokonany wybór można zmienić – zwłaszcza, że wśród tematów są zarówno ogólne – jak związane z polityką, religią czy jedzeniem – jak i bardziej niszowe i szczegółowe.

Jak każda aplikacja randkowa, Hater daje możliwość dodawania zdjęć – czy to bezpośrednio, czy zaimportowanych z Facebooka.

W Stanach aplikacja jak na razie cieszy się sporym zainteresowaniem – ma już 310 tysięcy zarejestrowanych użytkowników. Jest to  spory sukces, zważywszy na fakt, że istnieje na rynku od grudnia zeszłego roku. Dziennie z aplikacji korzysta ponad 30 tysięcy użytkowników. Czy Apler zdecyduje się na sprzedaż aplikacji? Według TechCrunch rozmawia z Facebookiem, który chce zamieszczać w Haterze swoje reklamy.

Na podstawie: TechCrunch.com

Comments

comments

61
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...