Havas Engage wzmacnia dział kreacji

Redakcja PR - 18.04.2017
138

Do działu kreacji Havas Engage dołączyły trzy osoby

Do działu kreacji Havas Engage dołączyły trzy osoby: Michał Sosnowski i Łukasz Bajkowski, którzy objęli stanowiska Art Directorów, oraz Sylwia Has, Senior Copywriter.

Michał Sosnowski jest absolwentem Wydziału Grafiki Użytkowej warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Pracę w reklamie rozpoczął 18 lat temu w agencji Creo. Później był związany z agencjami 360 stopni, Neo i MI Polska. Następnie pracował w Media Forum i Nano, a przez ostatnie 3 lata w CG AMK. Ma na swoim koncie liczne projekty m.in. dla takich marek jak Scandinavian Tobacco, CEDC, Empik, KFC, Mars, Samsung, Bosch, Amica, Philips, UPC, Bayer, Polfa Warszawa, Nestle, Ciechan, czy Johnson&Johnson.

Łukasz Bajkowski to absolwent Wydziału Papiernictwa i Poligrafii Politechniki Łódzkiej oraz Artystycznej Grafiki Komputerowej w Wyższej Szkole Informatyki w Łodzi. Posiada 8-letnie doświadczenie w pracy w agencjach reklamowych. Jako grafik kreatywny był związany m.in. z Fastline, Atelier Vert Pomme i abc4brands. W swojej karierze realizował projekty m.in. dla Bayera, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, Roche, Pfizera, H&M, Makro, Biedronki, Decathlonu czy Praktikera.

Sylwia Has to copywriter z 10-letnim doświadczeniem w kampaniach ATL i BTL. W trakcie swojej kariery była związana z agencjami Gonnabe, Firefly Creation, Artegence i 4frame, a ostatnio z NE-ST. Wśród klientów, dla których pracowała, można znaleźć takie marki jak Polpharma, Natura, Cadbury Wedel, Telekomunikacja Polska, Nestle, Kraft, AmRest, Samsung, Orange, Play czy Polkomtel. Sylwia ma również na swoim koncie prestiżowe nagrody branżowe. Była trzy razy nominowana do KTR i zdobyła dwie statuetki. Jest także laureatką Kreatury i Mixx Awards.

Comments

comments

138
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...