CEO Twittera potrafi znakomicie wykorzystać własny serwis
CEO Twittera Jack Dorsey, postanowił przeprowadzić ciekawy eksperyment. Polegał na zadaniu prostego pytania – jak rozwinąć swój biznes i w którą stronę powinien pójść serwis? Odpowiedzi szukał na …Twitterze 🙂
Co ciekawe, podobną metodę na pozyskanie know how z rynku zastosował Brian Chesky – szef AirBnb. Odpowiedzi spływały szerokim strumieniem. Tak właśnie można w ciekawy sposób szukać rozwiązań i kreatywnych pomysłów. Dobra lekcja dla przedsiębiorców!
Following in the footsteps of Brian Chesky: what's the most important thing you want to see Twitter improve or create in 2017? #Twitter2017
— jack (@jack) December 29, 2016
A oto najciekawsze odpowiedzi na zadane przez szefa Twittera pytanie:
@jack Ability to edit tweets and organize Twitter lists.
— Anthony Quintano (@AnthonyQuintano) December 29, 2016
@jack Tools that support better conversation and control over one's attention on the site. Both sorely lacking. See: https://t.co/JVAqwWSZwm
— Zeynep Tufekci (@zeynep) December 29, 2016
@jack add "bookmark" / "save". I see ❤️as public endorsement. Sometimes I do it as mental note / reminder. (1/2)
— Sarah Doody (@sarahdoody) December 29, 2016
Na podstawie: AdWeek