Związek Firm Public Relations przystępuje do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Informacja Prasowa - 08.04.2020
53

Związek Firm Public Relations przystępuje do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Związek Firm Public Relations przystępuje do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Zarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 27.02.2020, podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR, która zakłada promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR. To trzeci, po przyjęciu we wrześniu 2019 Kodeksu Etyki PR i w lutym 2020 Kodeksu Dobrych Praktyk, krok w kierunku utworzenia możliwie szerokiej platformy współpracy pomiędzy podmiotami, które chcą promować i przestrzegać dobrych praktyk w relacjach biznesowych ze swymi interesariuszami. ZFPR przystępuje do Rady Reklamy na prawach członka zwyczajnego.

Jako organizacja reprezentująca profesjonalną praktykę public relations poszukiwaliśmy możliwości jeszcze większego zbliżenia ze środowiskiem naszych klientów i z szerzej pojmowaną branżą komunikacji marketingowej. Rada Reklamy otwiera przed nami taką perspektywę. Liczymy na szczery i otwarty dialog na temat kształtowania etycznych standardów i reguł fair play w naszych wzajemnych relacjach” – mówi Adam Jarosz, Prezes ZFPR.

„Rada Reklamy przyjmuje z otwartością i zadowoleniem decyzję Związku Firm Public Relations. ZFPR, będąc największą w Polsce branżową organizacją zrzeszającą agencje i firmy doradcze z rynku PR, wnosi do Rady wzmocnienie organizacyjne oraz kompetencyjne. Dopełni nasze forum i inicjatywy o głos bardzo ważnej branży związanej z komunikacją marketingową, jaką bez wątpienia jest public relations. W podejściu ZFPR do kwestii etyki cieszy nas zarówno duża waga, jaką branża przykłada do tego aspektu działalności, jak i nowe perspektywy, które mogą wnieść jej eksperci – np. w obszarze dobrych praktyk współpracy z liderami opinii, przedstawicielami mediów, odpowiedzialności za rzetelność i transparentność informacji” – mówi Agnieszka Kępińska-Sadowska, Prezes Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy.

 

Comments

comments

53
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...