Hoya Lens Poland rusza z nową edycją kampanii edukacyjnej „Oko w oko z krótkowzrocznością”

Informacja Prasowa - 14.09.2023
152

Kampania „Oko w oko z krótkowzrocznością” realizowana jest dla Hoya Lens Poland przez agencję On Board Think Kong

Działania prowadzone są w tym roku pod hasłem „Nie przeocz krótkowzroczności” i skupiają się na uświadomieniu zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci oraz potrzebie regularnych badań wzroku. Potrwają do grudnia b.r.

Kampania „Oko w oko z krótkowzrocznością” realizowana jest dla Hoya Lens Poland przez agencję On Board Think Kong. To już kolejna edycja prozdrowotnej akcji o charakterze edukacyjnym, zainicjowanej w 2021 r. Akcja jest kierowana do rodziców i ma na celu zachęcić do zadbania o wzrok dzieci. Na potrzeby kampanii, na stronie https://MamWzrokOk.pl  funkcjonuje wyszukiwarka specjalistów ochrony wzroku w całej Polsce, u których można umawiać wizyty. Na stronie można też znaleźć certyfikowanych specjalistów, którzy mogą rekomendować soczewki okularowe MiYOSMART, przeznaczone do korekcji i spowalniania progresji krótkowzroczności u dzieci.

Rozpoczynająca się właśnie kampania obejmie m.in. działania reklamowe w internecie (Facebook, Instagram, Google, YouTube, TikTok). Akcję wspiera również komunikacja PR, w tym m.in. współpraca z podcasterami oraz wybranymi wydawcami.

Comments

comments

152
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...