ZnanyLekarz rusza z telewizyjną kampanią reklamową

Informacja Prasowa - 27.12.2017
126

ZnanyLekarz rusza z telewizyjną kampanią reklamową

26 grudnia br. wystartowała nowa kampania serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania wizyt lekarskich przez Internet. Komunikacja prowadzona w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, serwisach VoD i Internecie potrwa przynajmniej do maja 2018 r.

Hasło przewodnie kampanii brzmi: Znajdź lekarza, wybierz termin i umów wizytę. Na potrzeby kampanii przygotowano trzy wersje spotu, a jego twórcy postanowili w zabawny sposób pokazać kontrast pomiędzy umawianiem się do lekarza przez telefon i za pośrednictwem ZnanyLekarz.pl. W roli głównej wystąpiła aktorka – Anna Górska.

– Rezerwowanie hotelu czy zamawianie jedzenia przez Internet stało się dla Polaków czymś powszednim. Umawianie wizyt lekarskich online jest tak samo łatwe, niestety nadal nie wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę. Wierzymy, że silna kampania telewizyjna wsparta reklamą w sieci wzmocni świadomości naszej usługi jak i samej marki ZnanyLekarz.pl. Chcemy, żeby każdy wiedział, że za pośrednictwem naszego portalu może nie tylko w prosty i szybki sposób znaleźć odpowiedniego dla siebie specjalistę, ale też wybrać dogodny termin i umówić się na wizytę – komentuje Piotr Radecki, Country Manager w ZnanyLekarz.pl.
Celem kampanii jest wzrost liczby wizyt umawianych poprzez portal. Reklama podkreśla także zalety umawiania się do lekarza przez Internet oraz promuje markę jako lidera kategorii.

Comments

comments

126
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...