Zmiany w strukturach sprzedaży „Wyborczej” 

Informacja Prasowa - 03.01.2024
199

Marta Gądek oraz Marek wilk z nowymi obowiązkami w strukturze sprzedaży Wyborcznej

Od początku stycznia 2024 r. Marta Gądek pełni funkcję dyrektorki sprzedaży i rozwoju cyfrowego, a Marek Wilk odpowiada za zarządzanie działem sprzedaży „Wyborczej”, którego oferta obejmuje m.in. “Gazetę Wyborczą”, Wyborcza.pl, “Wysokie Obcasy Extra” i “Książki. Magazyn do czytania”. 

Marta Gądek zarządza obszarami sprzedaży, projektów wydawniczych, ofertą reklamową online oraz subskrypcjami dla biznesu. Na stanowisku dyrektorki sprzedaży i rozwoju cyfrowego zastąpiła Joannę Kwas, która z początkiem roku została powołana do zarządu Wyborcza Sp. z o.o. – jednej ze spółek wydzielanych w Grupie Agora jako zorganizowana część przedsiębiorstwa. 

Marta Gądek dołączyła do Agory w 2018 roku, obejmując funkcję zastępczyni dyrektorki biura reklamy ds. sprzedaży.  Wcześniej pracowała w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer, gdzie od 2014 roku była dyrektorką segmentu pism luksusowych. W latach 2004-2013 była związana z Agorą, m.in. jako kierowniczka sprzedaży „Wysokich Obcasów” oraz Strategic Industry Manager. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz programu Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej. 

04.12.2023 Warszawa . Marta Gadek , biuro reklamy Gazety Wyborczej .
Fot . Mateusz Skwarczek / Agencja Wyborcza.pl

Marek Wilk, dotychczas dyrektor sprzedaży regionalnej „Wyborczej”, objął teraz odpowiedzialność za zarządzanie całym działem sprzedaży – do kierowanych przez niego zespołów regionalnych dołączył zespół warszawski. Marek Wilk pracuje w Agorze od 2001 roku – początkowo w dziale reklamy w śląskim oddziale „Gazety Wyborczej”, a później pełnił funkcje kierownicze w strukturach regionalnych i krajowych. W 2012 roku objął stanowisko wydawcy regionalnego „Gazety Wyborczej” w regionie śląskim, a w 2018 roku – dyrektora sprzedaży regionalnej. Jest absolwentem Politechniki Częstochowskiej na Wydziale Zarządzania Jakością, skończył również zarządzanie sprzedażą na Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz studia MBA na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Jest też absolwentem Akademii Psychologii Przywództwa Jacka Santorskiego.

21.01.2022 Warszawa . Marek Wilk , Dyrektor sprzedazy regionalnej , AGORA .
Fot. Mateusz Skwarczek / Agencja Wyborcza.pl

   

Comments

comments

199
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...