Zmiany w dziale rozwoju produktu i IT wspierające cyfrowy rozwój „Wyborczej” 

Informacja Prasowa - 09.04.2024
68

W kwietniu br. w zespole spółki Wyborcza nastąpiły zmiany strukturalne, których celem jest wsparcie rozwoju produktów cyfrowych „Wyborczej”

W kwietniu br. w zespole spółki Wyborcza nastąpiły zmiany strukturalne, których celem jest wsparcie rozwoju produktów cyfrowych „Wyborczej” – lidera na rynku subskrypcji prasy w Polsce i jednego z czołowych graczy w Europie. W strukturze działu rozwoju produktu i IT zostały powołane nowe obszary produktowe zajmujące się rozwojem i utrzymaniem serwisów subskrypcyjnych, na czele z Wyborcza.pl, wsparciem sprzedaży i obsługi subskrypcji cyfrowych, rozwojem aplikacji mobilnych i wykorzystaniem narzędzi AI.

Powołujemy liderów kluczowych obszarów technologicznych, aby w dalszym ciągu dostarczać użytkownikom i użytkowniczkom Wyborcza.pl produkty najwyższej jakości. Nowa organizacja pracy w dziale rozwoju produktu i IT pozwoli nam zwiększyć synergię między zespołami wytwórczymi i jeszcze efektywniej zarządzać projektami – mówi Joanna Kozieł, Product and Process Improvement Director, która odpowiada za dział rozwoju produktu i IT w spółce Wyborcza.

Mateusz Nowak objął funkcję Subscription Services Product Lead. Wraz z zespołem odpowiada za rozwój i utrzymanie Wyborcza.pl oraz innych serwisów subskrypcyjnych (Wyborcza.biz, serwisy lokalne Wyborcza.pl, WysokieObcasy.pl) i ogłoszeniowych (Komunikaty.pl, Nekrologi.Wyborcza.pl, Odeszli.pl) oraz za narzędzia redakcyjne.

Mateusz Nowak jest związany z „Wyborczą” od 2021 r. Przez ostatni rok pracował jako Product Owner serwisów Wyborcza.pl, a wcześniej jako Digital Engagement Lead w zespole subskrypcji. Od ponad 16 lat zajmuje się marketingiem produktów i serwisów cyfrowych. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Interia, Medicover, TIDAL czy HUAWEI.

Agnieszka Suchorska jako Subscription Product Lead odpowiada za produkty związane ze sprzedażą i obsługą subskrypcji po sprzedaży. To obszar, który wspiera strategię rozwoju cyfrowej prenumeraty „Wyborczej” poprzez rozwijanie funkcjonalności oraz narzędzi pozwalających na pozyskanie i utrzymanie prenumeratorów Wyborcza.pl.

Agnieszka Suchorska pracuje jako Product Owner obszaru subskrypcji w dziale rozwoju produktu i IT od 2020 r., wcześniej była Project Managerką w dziale marketingu subskrypcji. Karierę w Agorze zaczynała w Gazeta.pl, gdzie pracowała przez 10 lat – jako programistka, a następnie kierowniczka zespołu programistów.

Magdalena Michalska jako Mobile Apps Product Lead odpowiada za rozwój oraz utrzymanie aplikacji mobilnych.

Magdalena Michalska pracuje jako Product Owner aplikacji mobilnych Wyborcza.pl od 2021 r. Pracę w Agorze zaczynała w płockim oddziale „Wyborczej”. Wcześniej związana była z rynkiem nieruchomości komercyjnych – przez ponad osiem lat jako Marketing Manager w międzynarodowych firmach (m.in. Jones Lang LaSalle, MVGM) odpowiadała za kompleksową strategię marketingową oraz PR obiektów handlowych.

Aby podążać za zmianami, które w znacznym stopniu kształtują cyfrowy świat, w spółce Wyborcza utworzona została także nowa funkcja – koordynatora AI obszaru Wyborcza.pl. Objął ją Szymon Ręczelewski, który w nowej roli odpowiada za koordynowanie wdrożeń rozwiązań opartych o AI, budowanie firmowego know-how oraz wyszukiwanie możliwości wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji do optymalizacji procesów wewnątrz organizacji.

Szymon Ręczelewski jest zaangażowany w projektowanie i optymalizację procesu zakupowego serwisu Wyborcza.pl od 2019 r. Odpowiada za tworzenie rozwiązań zwiększających zaangażowanie i konwersję zakupu w oparciu o dane behawioralne i analityczne. Wcześniej przez wiele lat pracował w roli projektanta UX oraz Project Managera. Zajmował się wdrażaniem projektów zarówno dla korporacji oraz małych i średnich przedsiębiorstw, jak i organizacji pozarządowych i instytucji publicznych.

Comments

comments

68
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...