Zmiany w dziale Client Engagement VMLY&R Poland

Informacja Prasowa - 15.05.2023
230

Magdalena Brejnak-Kowalska awansowała na stanowisko Regional Business Director w VMLY&R Poland

Magdalena Brejnak-Kowalska awansowała na stanowisko Regional Business Director w VMLY&R Poland. Ponadto dział client engagement agencji zasiliła Natalia Krzyśków, która dołączyła do VMLY&R obejmując stanowisko Group Business Director. 

Magdalena Brejnak-Kowalska, Regional Business Director, z VMLY&R Poland jest związana od ponad 5 lat. Pracowała m.in dla takich Klientów jak mBank, Grupa Żywiec czy IKEA, realizowała tez projekty regionalne, np. dla marki Hartmann. W branży reklamowej od 2000 roku, kiedy stawiała pierwsze kroki w McCann Erickson. W kolejnych latach była związana z kilkoma innymi sieciowymi i lokalnymi agencjami, pracowała dla kilkudziesięciu lokalnych i międzynarodowych marek w praktycznie każdej kategorii, budując zespoły, realizując kilkaset projektów, działań komunikacyjnych czy kampanii.
Prywatnie szczęśliwa żona i mama dwójki dzieci, wielbicielka życia, przyrody, zwierząt, podróży – dużych i małych i  codziennych przyjemności.
W zaktualizowanej strukturze działu client engagement VMLY&R Poland, Magdalena Brejnak-Kowalska staje na czele budowanego obecnie 45-osobowego zespołu regionalnego realizującego działania na 19 rynkach europejskich dla jednego z największych Klientów sieci WPP.
Natalia Krzyśków, Group Business Director, to absolwentka SGH i Ecole des Sciendes Politiques w Paryżu. Jest związana z rynkiem reklamy od samego początku swojej kariery zawodowej. Doświadczenie zdobywała w Polsce i za granicą pracując w lokalnych i sieciowych agencjach reklamowych. W swojej ponad 15-letniej karierze współpracowała m.in. dla takich brandów i klientów jak: McDonald’s, Tesco, Plus, Reckitt Benckiser, Kompania Piwowarska, Renault, Maspex, Carrefour. Współlaureatka trzech nagród Effie, w tym za kampanię długofalową. Do VMLYR przyszła z K2Create.
Prywatnie Natalia jest miłośniczką sportu. Najlepiej czuje się na nartach albo desce windsurfingowej oraz podczas biegu.
Natalia Krzyśków obejmie zarządzanie trzema zespołami, realizującymi działania dla takich klientów, jak: IKEA, Ferrero, BAT, bp, Pernod-Ricard czy McCormick. Będą do niej raportować Urszula Zielińska, Emilia Głowińska i Aleksandra Maleszyk.
Wprowadzamy zmiany mające na celu wzmocnienie struktury działu Client Engagement, którego rolą jest rozwijanie partnerstwa biznesowego z kluczowymi klientami agencji, regionalnymi i lokalnymi. Chcemy być dla każdego z naszych klientów ważnymi partnerami w rozwoju ich marek i biznesu. Skupiamy się więc na budowie relacji, u podstaw których leży realizacja innowacyjnych marketingowych i biznesowych rozwiązań, opartych o zintegrowane usługi agencji.

Michał Banaszewski, Chief Business Officer, VMLY&R Poland

Obecnie dział obsługi klienta VMLY&R liczy blisko 50 osób i jest złożony z trzech niezależnych zespołów zarządzanych przez Michała Banaszewskiego, chief business officer, Agnieszkę Grzymkowską, WPP Danteam CEN regional lead oraz Katarzynę Tomalską, regional business director.

Comments

comments

230
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...