Złote Spinacze 2016 – wszystkie projekty zgłoszone w I etapie konkursu zostały ocenione

Redakcja PR - 23.09.2016
178

Złote Spinacze 2016 - ocenianie projektów w I etapie konkursu zakończone

Marcin Olkowicz, Dyrektor Generalny Związku Firm Public Relations, organizatora Złotych Spinaczy, poinformował, że projekty zgłoszone w I etapie konkursu zostały ocenione przez co najmniej połowę jurorów uprawnionych do głosowania.

Z radością spieszę z informacją, że wszystkie projekty zgłoszone w I etapie konkursu w każdej kategorii zostały ocenione przez co najmniej połowę jurorów uprawnionych do głosowania, co oznacza, że etap spełnił warunki regulaminowe i nie musimy przeprowadzać dodatkowego głosowania w tym etapie.

Powyższa informacja została potwierdzona formalnie przez Audytora Konkursu – KPMG. – oznajmił Marcin Olkowicz.

Złote Spinacze to największy i najbardziej prestiżowy konkurs branży PR, organizowany przez ZFPR. Do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy zgłoszono łącznie 231 kampanii. Najwięcej projektów wpłynęło do kategorii: Kampania Społeczna, PR produktu, Social media, Event komercyjny, Event społeczny oraz Kreatywność.

Zobacz: Złote Spinacze 2016 – ponad 200 zgłoszeń, nowe kategorie, kilka nie ruszyło

Projekty można było zgłaszać do 11 sierpnia. W konkursie uwzględniane są tylko te, które były realizowane w całym roku 2015 (ale nie zgłoszone do poprzedniej edycji Złotych Spinaczy) oraz w części roku 2016 – do dnia przesłania zgłoszenia.

3 października o 11.00 w siedzibie ZFPR przy ulicy Czerskiej odbędzie się ogłoszenie nominacji, a na 2 grudnia zaplanowana jest gala finałowa konkursu Złote Spinacze.

Szczegółowe informacje na temat konkursu są dostępne na stronie zlotespinacze.pl

Comments

comments

178
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...