YouTube chce zatrudnić 10 tysięcy osób, by skuteczniej moderować treści

Redakcja PR - 07.12.2017
219

YouTube chce zatrudnić 10 tysięcy osób, by skuteczniej moderować treści

W ostatnim czasie głośno było o tym, że wielu wpływowych reklamodawców wycofało się z promowania swoich produktów na YouTube. Marki argumentowały swoją decyzję faktem, iż banery reklamowe załączają się pod filmami, których treść jest niewłaściwa a w skrajnych wypadkach nawet bardzo gorsząca.

Aby zażegnać kryzys wizerunkowy YouTube zapowiedziało wielką reformę, mającą na celu lepsze moderowanie treści zamieszczanych na portalu. W myśl nowego sposobu działania niewłaściwe filmy będą sprawnie wyłapywane i usuwane. Tym sposobem prawdopodobieństwo pojawienia się reklamy pod gorszącymi treściami spadnie bardzo mocno.

Stworzone na tę potrzebę algorytmy zredukują złe treści nawet do 70 procent. Kolejnym działaniem będzie wprowadzenie blokady, która nie pozwoli takiemu kontentowi zdobywać większe zasięgi. W tym celu YouTube zatrudni 10 tysięcy pracowników, których zadaniem będzie nauczenie maszyn odpowiednich algorytmów by te dokonywały selekcji.

Czy taki mechanizm pozytywnie wpłynie na treści w najczęściej oglądanym portalu wideo? Przekonamy się niebawem.

Comments

comments

219
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...