YouTube ma kłopoty, reklamodawcy wycofują się z portalu

Redakcja PR - 28.11.2017
155

YouTube ma kłopoty, reklamodawcy wycofują się z portalu

W ostatnim czasie z YouTube wycofało się kilku wielkich reklamodawców. Jak jest powód znikania marek z największego portalu z wideo?

Władze  marek takich jak Mars, Lidl, Deutsche Banku czy HP ogłosiły, że nie będą emitować swoich reklam na YouTube. Dlaczego tak się dzieje? Problem jest bardzo poważny. Spoty tych marek bardzo często pojawiają się w filmach skierowanych do najmłodszych. Niestety pod tymi wideo niemal zawsze obecne są komentarze, których autorzy wypisują niesmaczne zdania, nierzadko o charakterze pedofilskim.

Firmy nie chcą, aby ich produkty były z tym powiązane, dlatego wycofują swoje spoty z YouTube. Władze portalu zapewniają, że dołożą wszelkich starań, aby takie komentarze nigdy więcej nie pojawiły się pod żadnym filmem. Zapewniono, że usunięto już nawet 50 kont użytkowników.

Te działania nie zmieniły jednak decyzji wyżej wymienionych reklamodawców.

Comments

comments

155
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...