string(114) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/12/telephone-586268_1920-1200x500.jpg');"
string(88) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/12/telephone-586268_1920-1200x500.jpg"
Wpływy z reklam na urządzeniach mobilnych wzrosły w 2016 roku o 60 procent
Jak możemy przeczytać w raporcie IAB Europe i IHS Markit, wpływy z reklam na urządzeniach mobilnych stale rośnie. W 2016 firmy przeznaczyły na reklamę o 31 miliardów dolarów więcej niż w rok wcześniej. Obecnie wpływy z reklam wynoszą 82 937 miliarda dolarów.
Najwięcej środków na reklamę przeznaczono w Ameryce Północnej-38,409 mld dolarów. W zestawieniu z rokiem 2015 jest to wzrost o 16,219 mld dolarów. W Europie wydano o 22,575 mld dolarów mniej.
Badania obrazują również na jaki typ reklamy reklamodawcy kładą największy nacisk na poszczególnych kontynentach. Reklamy typu display cieszą się największą popularnością w Azji oraz Ameryce Północnej. Europejczycy zaś najbardziej stawiają na reklamy w wyszukiwarkach. W Ameryce Łacińskiej królują reklamy esemesowe.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...