Wpływy z reklam na urządzeniach mobilnych wzrosły w 2016 roku o 60 procent

Redakcja PR - 13.07.2017
235

Wpływy z reklam na urządzeniach mobilnych wzrosły w 2016 roku o 60 procent

Jak możemy przeczytać w raporcie IAB Europe i IHS Markit, wpływy z reklam na urządzeniach mobilnych stale rośnie. W 2016 firmy przeznaczyły na reklamę o 31 miliardów dolarów więcej niż w rok wcześniej. Obecnie wpływy z reklam wynoszą 82 937 miliarda dolarów.

raport

Najwięcej środków na reklamę przeznaczono w Ameryce Północnej-38,409 mld dolarów. W zestawieniu z rokiem 2015 jest to wzrost o 16,219 mld dolarów. W Europie wydano o 22,575 mld dolarów mniej.

raport

Badania obrazują również na jaki typ reklamy reklamodawcy kładą największy nacisk na poszczególnych kontynentach. Reklamy typu display cieszą się największą popularnością w Azji oraz Ameryce Północnej. Europejczycy zaś najbardziej stawiają na reklamy w wyszukiwarkach. W Ameryce Łacińskiej królują reklamy esemesowe.

raport

Comments

comments

235
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...