Wkrótce premiera raportu podsumowującego pierwsze badanie polskiego rynku reklamy DOOH
W ciągu najbliższego miesiąca firma MyLED – działająca w sektorze cyfrowej reklamy zewnętrznej udostępni raport podsumowujący pierwsze badanie polskiego rynku reklamy DOOH, które prowadziła w drugiej połowie 2016 roku.
Na potrzeby raportu została przygotowana specjalna podstrona dzięki, której osoby zainteresowane tematem reklamy DOOH będą mogły otrzymać wyniki przeprowadzonej analizy. Wszystkim, którzy w formularzu (http://bit.ly/2j0xVrB) pozostawią adres mailowy, w ciągu kilku dni od premiery, zostanie wysłana publikacja na podaną skrzynkę mailową.
Badanie zostało przeprowadzone na grupie blisko 300 ekspertów z branży reklamowej, a jego głównymi założeniami było:
- poznanie świadomości specjalistów na temat możliwości reklamowych i technologii DOOH,
- określenie perspektyw rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce w oparciu o eksperckie opinie
- oraz zdefiniowanie wyzwań jakie stoją przed rynkiem mediowym, a których realizacja pozwoli na rozwój tej formy reklamy w Polsce.
Jesteśmy przekonani, że ten projekt był dobrym krokiem. Udało nam się zaangażować sporą grupę ekspertów, których opinia pozwala wyciągać konkretne wnioski dotyczące podejścia i świadomości branży na temat DOOH w Polsce. Projekt z pewnością będziemy kontynuować. – komentuje Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.
Raport będzie liczbowym podsumowaniem opinii ekspertów marketingu na temat digital OOH w Polsce. Został uzupełniony o informacje na temat możliwości i technologii działania medium, a także o dane i opinie dotyczące DOOH pochodzące z zachodnich rynków. Projekt MyLED od początku wspierają patroni medialni oraz partnerzy wśród, których jest KnowledgeHub Fund.
Źródło: MyLED