Wkrótce premiera raportu MyLED z badań polskiego rynku reklamy DOOH

Informacja Prasowa - 13.01.2017
84

Wkrótce premiera raportu podsumowującego pierwsze badanie polskiego rynku reklamy DOOH

W ciągu najbliższego miesiąca firma MyLED – działająca w sektorze cyfrowej reklamy zewnętrznej udostępni raport podsumowujący pierwsze badanie polskiego rynku reklamy DOOH, które prowadziła w drugiej połowie 2016 roku.

Na potrzeby raportu została przygotowana specjalna podstrona dzięki, której osoby zainteresowane tematem reklamy DOOH będą mogły otrzymać wyniki przeprowadzonej analizy. Wszystkim, którzy w formularzu (http://bit.ly/2j0xVrB) pozostawią adres mailowy, w ciągu kilku dni od premiery, zostanie wysłana publikacja na podaną skrzynkę mailową.

DOOH

Badanie zostało przeprowadzone na grupie blisko 300 ekspertów z branży reklamowej, a jego głównymi założeniami było:

  • poznanie świadomości specjalistów na temat możliwości reklamowych i technologii DOOH,
  • określenie perspektyw rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce  w oparciu o eksperckie opinie
  • oraz zdefiniowanie wyzwań jakie stoją przed rynkiem mediowym, a których realizacja pozwoli na rozwój tej formy reklamy w Polsce.

Jesteśmy przekonani, że ten projekt był dobrym krokiem. Udało nam się zaangażować sporą grupę ekspertów, których opinia pozwala wyciągać konkretne wnioski dotyczące podejścia i świadomości branży na temat DOOH w Polsce. Projekt z pewnością będziemy kontynuować. – komentuje Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.

Raport będzie liczbowym podsumowaniem opinii ekspertów marketingu na temat digital OOH w Polsce. Został uzupełniony o informacje na temat możliwości i technologii działania medium, a także o dane i opinie dotyczące DOOH pochodzące z zachodnich rynków. Projekt MyLED od początku wspierają patroni medialni oraz partnerzy wśród, których jest KnowledgeHub Fund.

Źródło: MyLED

Comments

comments

84
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...