Wiktoria Wrzosek awansowała na stanowisko marketing specialist w agencji oLIVE media

Informacja Prasowa - 11.09.2023
288

Wiktoria Wrzosek będzie odpowiedzialna za koordynację szerokich działań marketingowych w agencjiu oLIVE media

Wiktoria Wrzosek od 1 września objęła stanowisko marketing specialist w agencji oLIVE media. W ciągu ostatniego roku Wiktoria pracowała w zespole digitalowym jako junior specjalistka ds. social mediów, przyczyniając się do realizacji projektów w obszarze mediów społecznościowych, influencer marketingu oraz content marketingu dla klientów reprezentujących różnorodne branże, takie jak podróże, finanse, beauty, lifestyle czy branża eventowa. Obsługiwała m.in. Polską Organizację Turystyczną, Kraków Convention Bureau, markę kosmetyczną Yolyn, catering dietetyczny Goodie Foodie.

Na stanowisku marketing specialist, Wiktoria będzie odpowiedzialna za koordynację szerokich działań marketingowych, w tym komunikację digitalową, nawiązywanie partnerstw, influencer marketing, eventy, realizację kampanii oraz nadzór nad SEO dla jednego z kluczowych klientów agencji z branży HoReCa.Przed dołączeniem do zespołu oLIVE media, Wiktoria Wrzosek zbieraładoświadczenie jako specjalistka od mediów społecznościowych w agencji digitalowej Go2Ecommerce, gdzie pełniła kluczową rolę w realizacji projektów digitalowych oraz planowaniu kampanii newsletterowych. Swoją drogę zawodową
rozpoczęła jako freelancerka od współpracy z markami z branży HoReCa, gdzie zdobyła umiejętności w zakresie budowy strategii w mediach społecznościowych oraz efektywnego wykorzystywania content marketingu.

Wiktoria Wrzosek to także studentka ostatniego roku na kierunku psychologia w biznesie w Wyższej Szkole Bankowej Merito.

Comments

comments

288
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...