Well Fitness startuje z kampanią „Start it well” promującą treningi medyczne i ogłasza swoją współpracę z Rehasport

Informacja Prasowa - 16.04.2024
228

W ramach kampanii pojawiła się nowa seria postów w social mediach sieci, działania z zakresu PR

W marcu ruszyła kampania Well Fitness, której celem jest poinformowanie o nowej usłudze ogólnopolskiej sieci klubów fitness. Mowa o treningach medycznych z Trenerami Certyfikowanymi przez Rehasport oraz zajęciach certyfikowanych przez Rehasport. W ramach kampanii przygotowanej przez agencję digital marketingu Tigers pojawiła się nowa seria postów w social mediach sieci, działania z zakresu PR oraz współpraca z influencerami.
Ogólnopolska sieć siłowni Well Fitness wzbogaciła niedawno swoją ofertę o treningi medyczne z Trenerami Certyfikowanymi przez Rehasport oraz zajęcia certyfikowane przez Rehasport. Poszerzenie oferty klubów o takie zajęcia to wyjście naprzeciw oczekiwaniom ćwiczących ze specjalnymi potrzebami treningowymi – osób po przebytej rehabilitacji po kontuzjach, z bólami pleców, chorobami metabolicznymi lub innymi specyficznymi potrzebami.
3.jpg
Well Fitness i Tigers łączą siły
W pierwszej fazie kampanii przygotowanej i wdrożonej przez agencję digital marketingu Tigers w social mediach sieci siłowni pojawiła się seria postów, nawołujących do dbania o swoje zdrowie w sposób mądry, zaplanowany i przede wszystkim – bezpieczny. Posty na Facebooku i Instagramie Well Fitness miały na celu zakwestionowanie niektórych podejść do treningu, skupionych jedynie na testowaniu swojego progu bólu, nieustannego zwiększania wysiłku i obciążeń czy przekraczania swoich możliwości, co tak naprawdę ma rację bytu jedynie w przypadku zawodowych sportowców, a nie osób trenujących dla utrzymania zdrowia czy kondycji. Nowa komunikacja Well Fitness odchodzi tym samym od stereotypowych sloganów promujących siłownię i podkreśla, czym tak naprawdę jest zdrowy i efektywny trening. I tak na grafikach sieci klubów pojawiły się hasła takie jak, „No gain without pain brain”, „Make it harder better” czy “Push Know your limits”. Marka chce zwrócić w ten sposób uwagę na fakt, że osoby zaczynające swoją przygodę z siłownią lub wracające na nią po dłuższej przerwie, powinny w pierwszej kolejności skorzystać z doświadczenia i wiedzy Trenerów Certyfikowanych przez Rehasport, wyszkolonych w zakresie treningu medycznego.
Kampania w social mediach została wzmocniona działaniami performance, obejmującymi płatną promocję reklamową, realizowaną poprzez kanały takie jak Meta Ads, Google Ads czy LinkedIn Ads. Jej dopełnieniem w kolejnych etapach będą też działania PR-owe oraz współpraca z liderami opinii, którzy z różnych względów ograniczyli w ostatnim czasie swoją aktywność fizyczną lub potrzebują merytorycznego wsparcia w zakresie treningu. W gronie influencerów promujących nową usługę Well Fitness znaleźli się Ola Żuraw-Świątek (@aleksandrazuraw), która wraca do aktywności po ciąży oraz Mateusz Zielonka (@mateusz_zielonka), zmagający się z kontuzjami pleców po intensywnych treningach snowboardowych.
Trening medyczny – ważny wyróżnik Well Fitness
Dzięki nowej ofercie Well Fitness do pełnej sprawności pod okiem wykwalifikowanych trenerów certyfikowanych przez Rehasport może wrócić każdy, kto potrzebuje specjalistycznego podejścia na styku treningu i rehabilitacji. Z oferty można skorzystać już w ponad 50 klubach sieci w całej Polsce.
 – Kampania Start it well inauguruje wprowadzenie unikalnej usługi w branży fitness, dzięki której każda osoba, która potrzebuje wsparcia na styku treningu i fizjoterapii, znajdzie je w kilkudziesięciu klubach Well Fitness w Polsce. Włączenie osób o specyficznych potrzebach do naszej społeczności stanowi kolejny krok w budowaniu marki Well Fitness jako miejsca inkluzywnego, dbającego o indywidualne potrzeby swoich Klubowiczów oraz szeroką dostępność produktów i usług, które wspierają start w kierunku zdrowego stylu życia – mówi Marta Grabeus, Marketing Manager sieci Well Fitness.
2.png
– Celem naszych działań w ramach tej kampanii jest dotarcie do nowej grupy docelowej ze specyficznymi potrzebami treningowymi. Głównym przekazem naszej komunikacji było potraktowanie dobrze dobranych i wykonywanych ćwiczeń w ramach treningu medycznego jako pierwszego kroku w kierunku zdrowia. Stąd też hasło inicjujące całą akcję – Start it well. Mając na uwadze, że Well Fitness zaczyna budować wizerunek eksperta w dziedzinie treningów na pograniczu sportu i rehabilitacji, dobraliśmy do kampanii najlepsze możliwe rozwiązania i kanały komunikacyjne – podsumowuje Oscar Dąbkowski, Specjalista PR Tigers.

Comments

comments

228
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...