WEEKDAY w gronie klientów The ICON Agency

Informacja Prasowa - 03.09.2019
300

WEEKDAY w gronie klientów The ICON Agency

Szwedzka marka odzieżowa WEEKDAY, wchodząca w skład grupy H&M w listopadzie planuje otwarcie pierwszego sklepu w naszym kraju. Z początkiem września 2019 roku dołączyła do grona klientów The ICON Agency.

Agencję wybrano w przetargu. The ICON Agency zajmie się działaniami media relations, eventami oraz współpracą z influencerami. Produkty marki będą dostępne w showroomie agencji.

Po stronie agencji za działania odpowiada Monika Janik, Head of PR, z kolei obsługą showroomową zajmuje się Karolina Rusiecka.

Strony nie informują, na jak długo podpisały umowę.

 

Comments

comments

300
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...