WEC Communication odpowiada za działania XPG Global na TikToku

Informacja Prasowa - 12.08.2022
130

WEC Communication odpowiada za przygotowanie contentu, działania reklamowe i moderację.

WEC Communication odpowiada za działania XPG Global na TikToku

Krakowska agencja 360 od marca 2022 roku prowadzi główny kanał międzynarodowy na TikToku marki gamingowej XPG Global. WEC Communication odpowiada za przygotowanie contentu, działania reklamowe i moderację.

Od 2016 roku WEC Communication zajmuje się obsługą digitalową w Polsce tajwańskiego producenta ADATA, który w 2017 roku uruchomił markę XPG Global. W marcu tego roku współpraca została rozszerzona o prowadzenie kanału międzynarodowego marki na TikToku. W ramach dotychczasowej umowy WEC Communication odpowiada za realizację działań kreatywnych i strategicznych w kanałach social media w Polsce, a także kompleksową obsługę marki na TikToku. W wyniku działań growth hackingu stosowanego przez WEC Communication, w ciągu czterech miesięcy liczba obserwujących konto zwiększyła się o 22 751 followersów.

Polska agencja obsługująca globalny kanał XPG na TikToku

Głównym założeniem prowadzenia konta na TikToku dla XPG Global jest zwiększenie obecności marki w popularnych kanałach social media i docierania do nowych grup odbiorców przede wszystkim z generacji Z. Cała produkcja contentu odbywa się w krakowskim studio agencji WEC Communication. Zgodnie z założeniami strategicznymi agencja realizuje minimum 12 TikToków w miesiącu, do tej pory powstało 45 materiałów wideo, które wygenerowały ponad 126 tys. polubień.

Wec Communication obsługuje kanał XPG Global na TikToku

Kreacje na TikToku XPG Global nawiązują do gamingowego charakteru marki i są kierowane do fanów urządzeń producenta na całym świecie. TikToki są nagrywane z perspektywy gracza i marki, dzięki czemu w naturalny sposób na kanale eksponuje się produkty z portfolio marki.

Sukces growth hackingu

XPG Global to kolejny z klientów agencji, w którego działaniach stosuje się strategię growth hackingu. Takie działania WEC Communication wprowadził m.in. podczas promocji kanału Predator UK na YouTube, który przed rozpoczęciem projektu miał 618 subskrybentów. Założeniem (KPI) było osiągnięcie 10 tys. obserwujących do końca 2020 roku, a już w sierpniu profil zasubskrybowało 18 tys. osób. Obecnie kanał Predator UK obserwuje 30,9 tys. subskrybentów.

Comments

comments

130
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...