Weber Shandwick na szczycie The Holmes 2017 Global Creative Index

Redakcja PR - 13.09.2017
11

Weber Shandwick na szczycie The Holmes 2017 Global Creative Index

Weber Shandwick, jedna z wiodących globalnych firm działających w obszarze komunikacji i zaangażowania, znalazła się w czołówce zestawienia Global Creative Index, publikowanego przez The Holmes’ Report 2017. W ciągu ostatnich trzech lat agencja po raz drugi została uznana za wiodącą firmę z branży kreatywnej. Ponadto, kampania Weber Shandwick „Daughters of Mother India” zrealizowana we współpracy z reżyserem Vibha Bakshi zdobyła najwyższe odznaczenie i tym samym stała się najczęściej nagradzanym programem PR ostatnich 12 miesięcy.

The Global Creative Index to coroczny ranking, którego celem jest wyłonienie najbardziej kreatywnych agencji i kampanii PR. Wybór dokonywany jest z ponad 25 najlepszych zgłoszeń programów public relations, kampanii cyfrowych i marketingowych z całego świata. Tegoroczne zestawienie uwzględnia rozszerzenie działań z zakresu public relations o programy zorientowane na reklamę, jak Cannes Lions, oraz agencje odpowiedzialne  za ‘tworzenie pomysłów’.

Kreatywność jest podstawą naszej działalności. Nie chodzi tylko o duże pomysły; skupiamy się na ideach, które mają wpływ na innych i na świat, przyciągają uwagę, budują zaangażowanie, i pomagają posuwać się naszym klientom naprzód”, powiedział Andy Polansky, CEO, Weber Shandwick. „Jesteśmy dumni z uznania nas za lidera kreatywności w dziedzinie, która wyraźnie stała się jeszcze bardziej zintegrowanym obszarem usług marketingowych. Dzielimy się tym zaszczytem ze wszystkimi naszymi pracownikami i klientami z całego świata.

Kampania „Daughters of Mother India” najczęściej nagradzanym programem PR roku

Agencja Weber Shandwick zyskała uznanie dzięki kampaniom konsumenckim, przede wszystkim za sprawą najczęściej w tym roku nagradzanego programu PR „Daughters of Mother India”, zrealizowanego z pomocą reżyserki Vibhy Bakshi. Nagrany przez nią film dokumentalny porusza kwestię gwałtów i przemocy seksualnej wobec kobiet w Indiach. Celem kampanii było uczulenie indyjskich policjantów na ten problem, wiec w ramach działań film został dodany do programu Narodowej Akademii Policyjnej. Kampania „Daughters of Mother India” otrzymała tytuł Kampanii Roku 2017 na gali PRWeek Global Awards, a także tytuł Najlepszej Kampanii Roku na organizowanej przez The Holmes Report gali Global SABRE Awards w 2016 roku. W tym samym roku kampania zakwalifikowała się na Festiwal Cannes Lions w kategorii PR oraz kategorii Szklanych Lwów, w której rywalizowały ze sobą najbardziej kreatywne kampanie poruszające problem równości płci.

Agencja Weber Shandwick otrzymała w tym roku wiele prestiżowych nagród branżowych, w tym tytuł Agencji Roku od PRWeek, wyróżnienie na liście najlepszych agencji Agency – A List od Advertising Age, a także tytuł Północnoamerykańskiej Agencji Roku oraz Doradztwa Roku Pan-EMEA od The Holmes Report, z kolei azjatyckie placówki Weber Shandwick zostały nagrodzone na gali PR Awards Asia.

Comments

comments

11
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...