Weber Shandwick na szczycie The Holmes 2017 Global Creative Index

Redakcja PR - 13.09.2017
285

Weber Shandwick na szczycie The Holmes 2017 Global Creative Index

Weber Shandwick, jedna z wiodących globalnych firm działających w obszarze komunikacji i zaangażowania, znalazła się w czołówce zestawienia Global Creative Index, publikowanego przez The Holmes’ Report 2017. W ciągu ostatnich trzech lat agencja po raz drugi została uznana za wiodącą firmę z branży kreatywnej. Ponadto, kampania Weber Shandwick „Daughters of Mother India” zrealizowana we współpracy z reżyserem Vibha Bakshi zdobyła najwyższe odznaczenie i tym samym stała się najczęściej nagradzanym programem PR ostatnich 12 miesięcy.

The Global Creative Index to coroczny ranking, którego celem jest wyłonienie najbardziej kreatywnych agencji i kampanii PR. Wybór dokonywany jest z ponad 25 najlepszych zgłoszeń programów public relations, kampanii cyfrowych i marketingowych z całego świata. Tegoroczne zestawienie uwzględnia rozszerzenie działań z zakresu public relations o programy zorientowane na reklamę, jak Cannes Lions, oraz agencje odpowiedzialne  za ‘tworzenie pomysłów’.

Kreatywność jest podstawą naszej działalności. Nie chodzi tylko o duże pomysły; skupiamy się na ideach, które mają wpływ na innych i na świat, przyciągają uwagę, budują zaangażowanie, i pomagają posuwać się naszym klientom naprzód”, powiedział Andy Polansky, CEO, Weber Shandwick. „Jesteśmy dumni z uznania nas za lidera kreatywności w dziedzinie, która wyraźnie stała się jeszcze bardziej zintegrowanym obszarem usług marketingowych. Dzielimy się tym zaszczytem ze wszystkimi naszymi pracownikami i klientami z całego świata.

Kampania „Daughters of Mother India” najczęściej nagradzanym programem PR roku

Agencja Weber Shandwick zyskała uznanie dzięki kampaniom konsumenckim, przede wszystkim za sprawą najczęściej w tym roku nagradzanego programu PR „Daughters of Mother India”, zrealizowanego z pomocą reżyserki Vibhy Bakshi. Nagrany przez nią film dokumentalny porusza kwestię gwałtów i przemocy seksualnej wobec kobiet w Indiach. Celem kampanii było uczulenie indyjskich policjantów na ten problem, wiec w ramach działań film został dodany do programu Narodowej Akademii Policyjnej. Kampania „Daughters of Mother India” otrzymała tytuł Kampanii Roku 2017 na gali PRWeek Global Awards, a także tytuł Najlepszej Kampanii Roku na organizowanej przez The Holmes Report gali Global SABRE Awards w 2016 roku. W tym samym roku kampania zakwalifikowała się na Festiwal Cannes Lions w kategorii PR oraz kategorii Szklanych Lwów, w której rywalizowały ze sobą najbardziej kreatywne kampanie poruszające problem równości płci.

Agencja Weber Shandwick otrzymała w tym roku wiele prestiżowych nagród branżowych, w tym tytuł Agencji Roku od PRWeek, wyróżnienie na liście najlepszych agencji Agency – A List od Advertising Age, a także tytuł Północnoamerykańskiej Agencji Roku oraz Doradztwa Roku Pan-EMEA od The Holmes Report, z kolei azjatyckie placówki Weber Shandwick zostały nagrodzone na gali PR Awards Asia.

Comments

comments

285
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...