Weber Shandwick dla Privé Revaux

Informacja Prasowa - 08.06.2020
125

Weber Shandwick dla Privé Revaux

Weber Shandwick dla Privé Revaux

Agencja Weber Shandwick odpowiada za realizację działań z zakresu public relations dla kultowej, amerykańskiej marki okularów Privé Revaux, które właśnie pojawiły się na polskim rynku.

Privé Revaux to uwielbiana przez światowej sławy gwiazdy marka wysokiej jakości, ręcznie tworzonych okularów. Te wyjątkowe okulary uwielbiają i dobierają do swoich codziennych stylizacji #PrivePeople m.in. Jennifer Lopez, Heidi Klum, Katie Holmes, Mila Kunis, Miley Cyrus, Billie Eilish, Rita Ora, Blake Lively, George Clooney, Matthew McConaughey i wielu, wielu innych. W portfolio Privé Revaux znajdują się okulary przeciwsłoneczne oraz linia okularów chroniących przed niebieskim światłem z możliwością dodania korekcji. Ambasadorami marki są takie sławy jak Jamie Foxx, Hailee Steinfeld, Ashley Benson i Jeremy Piven. W ramach współpracy Agencja Weber Shandwick jest odpowiedzialna za implementację globalnej strategii komunikacyjnej Privé Revaux na polskim rynku, prowadzenie biura prasowego marki oraz część relacji z influencerami.

Marka Privé Revaux zadebiutowała w Polsce 2 czerwca br. Okulary Privé Revaux dostępne są u wyłącznego partnera w Polsce – lidera sprzedaży okularów – sieci Vision Express.

Działania dla klienta z ramienia agencji koordynuje zespół Ireny Sękal, dyrektor działu Consumer Marketing, w składzie Dominika Bień – associate oraz Dominika Wielopolska-Fonfara – junior associate.

Umowa została podpisana do końca 2020 roku. Agencja została wybrana bez przetargu.

Comments

comments

125
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...