Warsaw Creatives rozszerza dział komunikacji

Informacja Prasowa - 19.06.2023
225

1 lipca do zespołu Warsaw Creatives dołączy Bożena Wieczorek, obejmując stanowisko Head of PR

1 lipca do zespołu Warsaw Creatives dołączy Bożena Wieczorek, obejmując stanowisko Head of PR. Jej przyjęcie jest częścią strategii rozwoju agencji w obszarze komunikacji Public Relations.
Warsaw Creatives to obecnie dobrze rozpoznawalna agencja kreatywna, kojarzona głównie z branżą mody i urody. Wyróżnia się odważnym podejściem do tworzenia i produkcji na światowym poziomie. Portfolio agencji obejmuje kampanie dla renomowanych marek, jak Reserved z udziałem Kendall Jenner czy Inglot z Jennifer Lopez, a także współpracę z markami TOUS i CCC. Warsaw Creatives ma również doświadczenie w obszarze komunikacji PR, dotychczas głównie prowadzonej jako część kompleksowej komunikacji 360 stopni dla Klientów agencji.
Coraz więcej Klientów chce powierzyć nam nie tylko tworzenie i produkcję kampanii, ale także codzienną komunikację swoich marek. Zauważając tę potrzebę, zdecydowaliśmy się rozbudować nasz dział PR oraz wzmocnić nasze kompetencje w obszarze mediów społecznościowych i Influencer marketingu. Dzięki doświadczonemu teamowi i pełnemu zakresowi kompetencji jesteśmy teraz gotowi zapewnić kompleksową obsługę komunikacyjną dla naszych obecnych i nowych klientów – mówi Paweł Walicki, współzałożyciel i CEO Warsaw Creatives.

Bożena Wieczorek - Head of PR w Warsaw Creatives

Bożena Wieczorek – Head of PR w Warsaw Creatives

– Moim głównym celem w Warsaw Creatives będzie rozwój działu PR oraz nadzór nad jakością, przygotowaniem i realizacją strategii dla wszystkich działań naszych Klientów. Jestem przekonana, że połączenie kompetencji całego zespołu agencji zagwarantuje spójną i efektywną ofertę, przynoszącą sukces wszystkim zaangażowanym stronom – podkreśla Bożena Wieczorek.
Wieczorek ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży beauty oraz fashion. Karierę zaczynała na stanowiskach managerskich ekskluzywnych marek należących do LVMH Group (Guerlain, Benefit Cosmetics) w Polsce i za granicą. Do tej pory odpowiadała za komunikację i całościowe planowanie działań w obszarze PR i marketingu oraz prowadziła wiele projektów specjalnych dla takich marek jak: alessandro International, La Biosthetique Paris, Eisenberg Paris, Make Up Forever, Gosia Baczyńska, 4F, TATUUM, LAVARD, ORSKA, Michał Szulc, SuperMenu by Anna Lewandowska, Levann suplements, Winiarnia Zamojska, CIN&CIN, AMBRA S.A. Współpracowała również z branżą szeroko pojętego interior design.
W czerwcu do Warsaw Creatives dołączyła również Anna Godzisz, obejmując stanowisko PR Managera. Godzisz ma ponad 20 lat doświadczenia w branży, zdobyte zarówno w urzędach państwowych, instytucjach kultury, jak i w agencjach PR. Pracowała między innymi jako rzeczniczka prasowa Ministerstwa Kultury, Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej oraz Festiwalu Solidarity of Arts. Współpracowała z wiodącymi firmami na rynku, jak Grupa Żywiec, L’Oréal, BMP, PKN Orlen, a także z markami premium, takimi jak VICHY czy Mugler. Posiada szerokie kompetencje w tworzeniu i realizacji strategii PR, komunikacji korporacyjnej oraz brand PR.

Comments

comments

225
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...