Warsaw Creatives rozbudowuje dział public relations

Informacja Prasowa - 02.10.2023
270

Do agencji Warsaw Creatives dołączyły Ewa Kosz oraz Agnieszka Byczot

W ostatnich tygodniach do agencji Warsaw Creatives dołączyły Ewa Kosz oraz Agnieszka Byczot. Obie objęły stanowiska Senior PR Managera w dedykowanych dla siebie obszarach działań.
Ewa Kosz i Agnieszka Byczot będą odpowiedzialne m.in. za planowanie krótko- i długofalowych strategii działań komunikacyjnych oraz realizację zadań biura prasowego klientów agencji, wsparcie komunikacji wewnętrznej klientów, w tym employeer branding’u, a także planowanie i zakup dedykowanych mediów.
Zgodnie z założonymi planami rozbudowy zespołu PR oraz poszerzenia świadczonych usług w ramach działu komunikacji, do agencji Warsaw Creatives dołączyły Ewa Kosz oraz Agnieszka Byczot. Obie, posiadając kilkunastoletnie doświadczenie w branży komunikacji, marketingu oraz reklamy pozwolą naszej agencji na rozbudowę świadczonych usług tak, aby zapewnić klientom obsługę 360” – mówi Bożena Wieczorek, Head of PR Warsaw Creatives. Współpracując z tak dużymi i prestiżowymi markami jak Ceramika Paradyż, OMNIRES czy TOUS zależy nam na zapewnieniu wszystkim kompleksowej obsługi, która zapewni niezwykle efektywne i efektowne działania. Dodatkowo, wniesione przez nie ogromne wieloletnie doświadczenie z obszarów e-commerce czy FMCG i TECH pozwoli Warsaw Creatives na rozbudowanie portfolio o kolejne wybrane marki” – dodaje Wieczorek.
Agnieszka Byczot przed dołączeniem do Warsaw Creatives pracowała z takimi markami jak Lush Cosmetics, Avene, L’Oreal Paris & L’Oréal Professionnel, Allegro, Mondelēz International, Mondelez Polska, E. Wedel, Oeparol, Carlsberg Polska, Sprite, Carlo Rossi, Qarson,  Sony, Wrigley, Mars, PayPal i Tetra Pak, Fundacja Rak’n’Roll.
Karierę rozpoczynała w Ringier Axel Springer, a także w domu produkcyjnym Rochstar, gdzie była odpowiedzialna za komunikację programów telewizyjnych firmy w stacjach TVP1, TVP2, Polsat i TVN.
Ewa Kosz doświadczenie zawodowe zdobywała pracując zarówno w dużych agencjach sieciowych, butikach kreatywnych, jak i w pracy po stronie klienta. Pracowała z markami takimi jak Coca Cola, Huawei, mBank, Topshop, Złote Tarasy, Domy Towarowe Wars Sawa Junior, Gosia Baczyńska, Tatuum, Orska, 4F czy CannabiGold.

Comments

comments

270
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...