Walk Digital rozbudowuje portfolio marek parentingowych i rozpoczyna współpracę z Chicco

Informacja Prasowa - 30.10.2019
250

Walk Digital rozbudowuje portfolio marek parentingowych i rozpoczyna współpracę z Chicco

Agencja Walk Digital rozpoczęła współpracę z Artsana Poland Sp. z o.o. i od września br. odpowiada za obsługę profilu Facebook marki Chicco. Wygrany przetarg oznacza dla agencji kolejną markę dziecięcą w portfolio, zaraz obok Fundacji Nutricia i Beskidzkie Misiaki – Aksam Sp. z o.o. Sp.k.

Po wygranym przetargu agencja Walk Digital jest odpowiedzialna m.in. za obsługę profilu Chicco na Facebooku. Ponadto stworzyła strategię i koncept kreatywny tegorocznej kampanii świątecznej marki. Do zadań agencji należeć będzie koordynacja działań w mediach społecznościowych oraz digitalu, a także aktywacje PR w zakresie współpracy z influencerami i obsługa mediowa. Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży kategorii zabawek.

Marka Chicco oferuje pełną gamę produktów dla dzieci, od dnia narodzin, poprzez kolejne etapy rozwoju. Od ponad 60 lat udoskonala i rozbudowuje portfolio, aby jak najlepiej spełniać potrzeby nie tylko maluchów, ale również ich rodziców. Swoją misję uszczęśliwiania dzieci szerzy już na całym świecie.

Comments

comments

250
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...