
Walk Digital rozbudowuje portfolio marek parentingowych i rozpoczyna współpracę z Chicco
Informacja Prasowa - 30.10.2019Walk Digital rozbudowuje portfolio marek parentingowych i rozpoczyna współpracę z Chicco
Agencja Walk Digital rozpoczęła współpracę z Artsana Poland Sp. z o.o. i od września br. odpowiada za obsługę profilu Facebook marki Chicco. Wygrany przetarg oznacza dla agencji kolejną markę dziecięcą w portfolio, zaraz obok Fundacji Nutricia i Beskidzkie Misiaki – Aksam Sp. z o.o. Sp.k.
Po wygranym przetargu agencja Walk Digital jest odpowiedzialna m.in. za obsługę profilu Chicco na Facebooku. Ponadto stworzyła strategię i koncept kreatywny tegorocznej kampanii świątecznej marki. Do zadań agencji należeć będzie koordynacja działań w mediach społecznościowych oraz digitalu, a także aktywacje PR w zakresie współpracy z influencerami i obsługa mediowa. Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży kategorii zabawek.
Marka Chicco oferuje pełną gamę produktów dla dzieci, od dnia narodzin, poprzez kolejne etapy rozwoju. Od ponad 60 lat udoskonala i rozbudowuje portfolio, aby jak najlepiej spełniać potrzeby nie tylko maluchów, ale również ich rodziców. Swoją misję uszczęśliwiania dzieci szerzy już na całym świecie.
Comments
