Walk Creative dla Kingi Pienińskiej
Walk Creative dla Kingi Pienińskiej
Agencja Walk Creative wzięła udział w procesie odświeżenia wizerunku oraz rebrandingu głównej linii produktowej wód mineralnych Kinga Pienińska. Współpraca została nawiązana w wyniku przeglądu ofert strategiczno-kreatywnych.
Walk Creative wraz z Działem Marketingu OSHEE WORLD opracował odświeżoną wersję logo dla głównej linii produktowej znanej marki wód mineralnych – Kinga Pienińska. Zadaniem agencji było zdynamizowanie marki, odmłodzenie jej, podkreślenie źródła pochodzenia oraz walorów kategorialnych takich jak czystość czy naturalność. Efektem współpracy jest rewitalizacja etykiety oraz opakowania wody w trzech głównych wariantach – niegazowanej, naturalnej oraz gazowanej nasyconej CO2.
Projekt przybrał formę połączenia klasycznego, konwencjonalnego stylu dotychczas istniejących opakowań z podejściem nieco bardziej nowoczesnym, dynamicznym, podkreślającym nie tylko źródła, ale też same Pieniny jako miejsce pochodzenia wody – komentuje Paweł Heinze, Dyrektor kreatywny Walk Creative. Ponadto po raz pierwszy na małych butelkach logo zostało pokazane w orientacji pionowej, co pozwoliło je zdecydowanie mocniej wyeksponować – dodaje.
Przy pracy nad nową odsłoną tej linii, zależało nam bardzo na zachowaniu wartości, które budowaliśmy do tej pory, z jednoczesnym i wyraźnym odświeżeniem wizerunku. Dlatego zdecydowaliśmy się m.in. na zachowanie dotychczasowego liternictwa, ale też rozdzielenie głównego zapisu nazwy marki przez wstawienie dopisku NATURALNA WODA MINERALNA – podsumowuje Anna Jaworska, Project Manager marki Kinga Pienińska.
Kinga Pienińska to marka naturalnej wody mineralnej klasy Premium z ponad 100-letnią tradycją. Czerpana jest ze źródeł usytuowanych w otulinie Pienińskiego Parku Narodowego, w obrębie jednych z najczystszych gór Europy.
Comments
