W modzie nie ma granic? Kontrowersyjna kampania Louis Vuitton

Redakcja PR - 20.03.2017
231

W modzie nie ma granic? Kontrowersyjna kampania Louis Vuitton

Nicolas Ghesquière, dyrektor kreatywny Louis Vuitton, na swoim Instagramie od kilku dni promuje nową kolekcję domu mody. Trzeba przyznać, że nietypową jak na standardy w świecie mody. 

Krótki filmy przypominają bardziej trailer filmu sci-fi niż reklamę ubrań. Widzimy na nim bowiem ucharakteryzowane na manekiny modelki (lub na odwrót), prezentujące kreacje utrzymane w futurystycznym stylu. Część fanów nie kryje zachwytu nad stylem komunikacji nowej kampanii. Część uważa, że filmy są nienaturalne i nie kojarzą się z modą.

W najnowszej kolekcji dom mody Louis Vuitton stawia na metaliczne sukienki, ramoneski, spodnie w kant. Łączy klasyczne materiały ze skórą.

louise

 

Comments

comments

231
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...