VML przedstawia raport „The Future 100: 2024”

Informacja Prasowa - 14.02.2024
123

Raport dotyczy globalnych trendów kształtujących wydatki konsumentów w nadchodzącym roku. 

W dzisiejszym świecie, zdominowanym przez technologię, konsumenci pragną autentycznego ludzkiego kontaktu bardziej niż kiedykolwiek wcześniej – tak wynika z raportu The Future 100: 2024 opublikowanego przez VML. Raport wykazuje, że konsumenci wchodzą w erę „slow living”, nazwaną „The Great Deceleration”. Wybierają bardziej świadome podejście do życia i decydują się zwolnić.

To szansa dla Connected Brands – marek, które budują więź z konsumentem i pozwalają mu na emocjonalne zaangażowanie. Według raportu „The Future 100: 2024” aż cztery na pięć osób (79%) uważa, że „rola marki zmieniła się w ciągu ostatnich pięciu lat”, przy czym trzy najważniejsze role marek to: „uczynienie świata lepszym miejscem” (40%), „poprawa zdrowia i dobrej kondycji ludzi” (38%) oraz „tworzenie bardziej pozytywnej i pomocnej przyszłości” (32%).

Raport „The Future 100: 2024” obejmuje 10 sektorów, takich jak: kultura, technologia, podróże, żywność i napoje czy retail. Został opracowany przez VML, największą na świecie agencję oferującą kompleksowe usługi marketingowe z zakresu brand experience, customer experience i commerce.
To już dziesiąta edycja raportu Future 100.
Pobierz raport „The Future 100: 2024” >>

The Future 100 to coroczny raport VML Intelligence, identyfikujący najbardziej interesujące trendy na nadchodzący rok. Raport przedstawia 100 trendów w 10 sektorach. Badanie zostało przeprowadzone we wrześniu i październiku 2023 roku na próbie 9000 respondentów na dziewięciu rynkach: Argentyna, Brazylia, Chiny, Kolumbia, Francja, Indie, Meksyk, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone.

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...