VeloBank z nową rzeczniczką i dyrektorką Biura Public Relations

Informacja Prasowa - 03.08.2023
134

Od sierpnia br. funkcję rzeczniczki prasowej pełni Monika Banyś

VeloBank wzmocnił zespół odpowiedzialny za public relations, który dba m.in. o wizerunek banku, relacje z mediami i interesariuszami. Od sierpnia br. funkcję rzeczniczki prasowej pełni Monika Banyś. Urszula Maciejewska buduje świadomość marki oraz opracowuje i wdraża strategię komunikacji dla projektów CSR. Ignacy Słoński koordynuje tematy związane z udziałem w konferencjach, pozycjonowaniem ekspertów i komunikacją projektów sponsorskich, natomiast Justyna Bogucka-Kwella odpowiada za PR produktów bankowych. Biurem Public Relations zarządza Katarzyna Koper.

Rolę rzecznika VeloBanku, od sierpnia br. przejęła Monika Banyś. Zastąpiła na tym stanowisku Artura Neweckiego. W swojej karierze Banyś miała okazję pracować dla wielu klientów z sektora finansów, nieruchomości oraz rynku pracy, w tym dla Santander Bank Polska, CBRE czy Personnel Service. Nowa rzeczniczka jest związana z ZOOM bsc, agencją, która aktualnie wspiera VeloBank w komunikacji i działaniach PR.

Katarzyna Koper objęła stanowisko dyrektorki nowo utworzonego Biura Public Relations. Przez ostatnie pięć lat była dyrektorką Biura Relacji Zewnętrznych w PKP Energetyka S.A., wówczas spółce z portfolio CVC Capital Partners. Wcześniej zarządzała agencją Publicis Consultants Polska, pracowała jako Account Director w MSL Group i Account Manager w Leo Burnett, zapewniając wsparcie strategiczne i wizerunkowe dla różnorodnych firm, m.in. z branży finansowej czy technologicznej.

Biuro Public Relations VeloBanku tworzą także: Urszula Maciejewska, managerka, która posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w komunikacji w sektorze finansowym, zdobytym m.in. w Banku BPH oraz Fiserv Polska; Justyna Bogucka-Kwella, ekspertka w komunikacji oraz marketingu, pracująca wcześniej dla różnych marek konsumenckich; a także Ignacy Słoński, który przed dołączeniem do VeloBanku pracował m.in. w Generali oraz Santander Bank Polska.

Po 10 miesiącach działalności VeloBank to już uznana marka na polskim rynku bankowym. Jesteśmy w pierwszej dziesiątce banków, z szeroką i innowacyjną ofertą. Tworzymy Świat Bardziej Velo dbając, aby nasi klienci otrzymywali nowoczesne produkty, które upraszczają finansową codzienność i kompleksowo odpowiadają na ich potrzeby. Wiemy, że jasna i spójna komunikacja jest kluczowa, zwłaszcza, że jesteśmy bankiem szukającym inwestora, tworzącym wartość dla przyszłego właściciela. Dlatego wzmacniamy nasz zespół i powierzamy PR w ręce specjalistów, którzy będą kontynuowali budowanie silnej marki w oczach klientów, otoczenia oraz potencjalnych inwestorów – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank.

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...