Up&More dla Vertigo Property Group

Informacja Prasowa - 16.01.2020
194

Up&More dla Vertigo Property Group

Agencja Up&More poszerza zakres współpracy z Vertigo Property Group, agencją nieruchomości komercyjnych. Dotychczasowa współpraca oparta na kampaniach Google Ads zostanie uzupełniona o działania SEO, będące kontynuacją szerszej strategii w zakresie wsparcia sprzedaży w kanale online.

Agencja współpracuje z firmą Vertigo Property Group od 2018 roku. Od początku realizuje cele marketingowe Klienta dążące do pozyskiwaniu wartościowych leadów. W szczególności uwzględnia kampanie w ekosystemie reklamowym Google z wykorzystaniem odpowiedniego i zróżnicowanego rodzaju reklam, m.in.: rozszerzonych reklam tekstowych, elastycznych reklam w wyszukiwarce, z wykorzystaniem zarówno grafik, jak i wideo.

Up&More w ramach kontynuacji strategii marketingowej poszerza działania o dodatkowy obszar SEO. Stałe aktywności zostały poprzedzone pełnym audytem SEO strony www Klienta.

Vertigo Property Group z sukcesem działa na rynku nieruchomości komercyjnych już od 11 lat. Oferuje szeroki zakres usług związany z najmem oraz wynajmem powierzchni biurowych na terenie Warszawy. Specjalizuje się w pośrednictwie i doradztwie. W swojej bazie posiada ponad 1000 budynków biurowych do wynajęcia. Filarem działalności firmy jest zespół ekspertów, dogłębna wiedza na temat rynku nieruchomości biurowych oraz bieżąca analiza trendów.

– Nasze dotychczasowe działania zaowocowały poszerzeniem zakresu prac, co efektywnie wpłynie na realizację celów wyznaczonych przez Klienta. Zawsze staramy się dobierać narzędzia tak, aby adekwatne wpisać się w obopólną strategię marketingową –potwierdza Marzena Kamińska, managing partner w agencji Up&More.

 

– W konsekwencji bardzo dobrych wyników kampanii, podjęliśmy decyzję nie tylko o kontynuacji współpracy z Up&More, ale także jej pogłębienia. Zaproponowane aktywności spełniły nasze oczekiwania względem przyszłościowych planów biznesowych– komentuje Tomasz Dyła, managing partner Vertigo Property Group.  

Comments

comments

194
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...