Nowa funkcja dla marek na Twitterze Promoted #Stickers
Na blogu firmowym Twittera znalazła się informacja o wprowadzeniu nowej funkcji #Stickers. To zestaw emotikon i naklejek, które bedzie można dołączać do tweetów zdjęciowych. Teraz również marki będą mogły korzystać ze #Stickers, dzięki funkcji Promoted. To kolejny krok Twittera w stronę przyciągnięcia reklamodawców. Na razie z Promoted #Stickers skorzystała marka Pepsi.
W komunikacie właściciele Twittera podkreślają, jak ważną rolę we współczesnej komunikacji w social mediach pełnią dodatkowe, graficzne znaki. Dlatego Promoted #Stickers mają służyć poprawieniu jakości komunikacji serwisie, a przede wszystkim zachęcić marki do zabawy z użytkownikami i kreatywności.
Coming soon! Unleash your creativity by adding fun #Stickers to your photos on Twitter: https://t.co/Ph92Oivyhy pic.twitter.com/NZoM6nHenD
— Twitter (@Twitter) June 27, 2016
Źródło: blog firmowy Twittera