Twitter wprowadza funkcję Promoted #Stickers

Redakcja PR - 16.08.2016
152

Nowa funkcja dla marek na Twitterze Promoted #Stickers

Na blogu firmowym Twittera znalazła się informacja o wprowadzeniu nowej funkcji #Stickers. To zestaw emotikon i naklejek, które bedzie można dołączać do tweetów zdjęciowych. Teraz również marki będą mogły korzystać ze #Stickers, dzięki funkcji Promoted. To kolejny krok Twittera w stronę przyciągnięcia reklamodawców. Na razie z Promoted #Stickers skorzystała marka Pepsi. 

W komunikacie właściciele Twittera podkreślają, jak ważną rolę we współczesnej komunikacji w social mediach pełnią dodatkowe, graficzne znaki. Dlatego Promoted #Stickers mają służyć poprawieniu jakości komunikacji serwisie, a przede wszystkim  zachęcić marki do zabawy z użytkownikami i kreatywności.

Źródło: blog firmowy Twittera

 

Comments

comments

152
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...