Trwają zgłoszenia do 20. edycji konkursu Effie Awards – nowe kategorie ! PR-Led i Employer branding.

Informacja Prasowa - 17.04.2019
130

Trwają zgłoszenia do 20. edycji konkursu Effie Awards - nowe kategorie ! PR-Led i Employer branding.

Trwają zgłoszenia do 20. edycji konkursu Effie Awards

 Effie Awards od 20 lat w Polsce, docenia skuteczną komunikację marketingową i wszelkie rozwiązania, które prowadzą do wzrostu biznesu. Zgłoszenia do jubileuszowej edycji konkursu trwają do 17 czerwca. Zainteresowani mają do wyboru 23 kategorie, od tej edycji nowością jest: Positive change: PR-Led i Employer branding.

Od dwóch dekad Effie Poland kształtuje rynek agencji komunikacyjnych i społeczności marketingowej. Aby nieustannie cieszyć się ogromną popularnością i prestiżem Effie Awards, wciąż się rozwija. Konkurs ewoluuje wraz z dynamicznie zmieniającą się branżą i w tym roku wprowadza nową kategorię Positive change: PR-Led i Employer branding.

 W Polsce od wielu lat promujemy Effie united – jesteśmy jednym z niewielu rynków, na których Effie docenia współpracę i zgłoszenia odzwierciedlające udział wielu firm, bo sukces ma wielu ojców i matek. WARC Media 100 pokazuje, że łączenie mediów, kreacji i PR-u, od samego początku realizacji projektu, przynosi  największe szanse na dobre wyniki. Choć od lat agencje PR lat są współzgłaszającymi w Effie, to  gubiliśmy kampanie, w których PR odgrywał wiodącą role. Nowa kategoria daje nam szansę docenić również takie kampanie – powiedział Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu SAR.

 Od lat można zauważyć, że rynek public relations w Polsce staje się coraz bardziej dojrzały. Firmy dostrzegły jak niezwykle ważna jest ta dziedzina komunikacji w organizacjach, nie tylko ta zewnętrzna, ale także wewnętrzna, która ma na celu zatrzymać najlepszych pracowników, czy pozyskać nowe talenty – powiedział Paweł Bylicki, CEO Public Dialog, pomysłodawca kategorii Positive Change: PR-Led i Employer branding. Dla całej branży PR wprowadzenie tej kategorii w Effie to świetna wiadomość, bo to najlepsza platforma do pokazania jak daleko policzalną, realnie wspierającą wyniki biznesowe dziedziną jest public relations. Zachęcamy do wzięcia w konkursie zarówno agencje, stronę kliencką, jaki i NGO’S czy administracje publiczną – dodaje Paweł Bylicki.

Efekty działań w ramach kampanii PR-owych muszą być przedstawione w postaci twardych wskaźników popartych danymi. W zgłoszeniu należy wykazać jak wdrożona strategia wpłynęła na istotną zmianę biznesową, społeczną i/lub kulturową. W niniejszej kategorii można również zgłaszać kampanie, które miały na celu budowanie wizerunku dobrego pracodawcy (employer branding).

 PR umiera, jest niepoliczalny i nie ma przełożenia na brand, nie mamy budżetu, więc zróbmy PR – z takimi stereotypami nasza branża mierzy się codziennie. Utworzenie nowej kategorii PR Led i Employer branding w Effie to dowód, że jest inaczej. PR w końcu został zauważony i znalazł swoje miejsce w jednym z najbardziej cenionych przez firmy i marketerów konkursów komunikacyjnych. Dla naszej branży to szansa, by udowodnić, że jej działania mogą być motorem napędowym wzmacniającym wizerunek organizacji, marki lub instytucji i odgrywać kluczową rolę w realizacji celów. – powiedziała Iwona Michalczyk, Dyrektor Zarządzająca Garden of Words Group, współtwórczyni nowej kategorii w Effie.

 W tej edycji organizator wprowadził zmiany w 5 istniejących wcześniej kategoriach. Obecnie Nowe technologie zmieniły nazwę na Tech driven. Kategoria Telekomunikacja została dołączona do Usług. Natomiast Kategoria Kultura, rozrywka, media poszerzona została o gaming – od teraz można zgłaszać kampanie promujące wydarzenia e-sportowe. Z kolei kategoria Positive change: CSR oraz kategoria Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono zostały połączone w jedną.

 

Więcej na temat kategorii Effie Awards na: http://awards.effie.pl/kategorie/

 

Sponsorzy Strategiczni: TVN, WP, Radio Zet

Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS

Partner Merytoryczny: Premium TV TVN

Doradca prawny: LSW

Partnerzy: Douglas, Kukbuk, Prowly, Senti One

Partner Technologiczny: Samsung

Patroni Medialni: THINKTANK, My Company, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Meloradio

Comments

comments

130
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...