Triple PR z cykliczną współpracą z INTERSPORT Polska S.A.

Informacja Prasowa - 26.10.2021
260

Triple PR z cykliczną współpracą z INTERSPORT Polska S.A.

Triple PR z cykliczną współpracą z INTERSPORT Polska S.A.

INTERSPORT Polska, sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem, powierzyła Triple PR działania z zakresu public relations. Agencja – co kwartał – odpowiada za komunikację firmy uwzględniającą wyniki finansowe spółki.

Agencja jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną firmy. Co kwartał, do jej zadań należy koordynowanie działań komunikacyjnych zawiązanych z zachodzącymi zamianami w branży oraz wynikami finansowymi INTERSPORT Polska. Triple PR zajmuje się również plasowaniem ekspertów w mediach.

Triple PR zadba o obecność INTERSPORT Polska w mediach branżowych, a także biznesowych.

Za współpracę z Klientem z ramienia agencji odpowiadają Aneta Gałka, PR Manager oraz Miłosz Ciekalski, PR Consultant. Wsparcie strategiczne zapewnia Anna Olkowicz, Partner.

INTERSPORT Polska S.A., będąca wyłącznym partnerem biznesowym Grupy INTERSPORT w naszym kraju, to sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem. Znaczącą część oferty firmy stanowi asortyment największych światowych marek, takich jak: Nike, Adidas, Under Armour, Reebok, Salomon, The North Face, Viking, Uvex, 4F. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi INTERSPORT. Firma obecnie prowadzi sprzedaż w 35 sklepach zlokalizowanych w wiodących centrach handlowych największych miast Polski oraz znacznie podnosi udział sprzedaży w kanale e-commerce. Grupa INTERSPORT posiada łącznie 5.421 punktów sprzedaży w 57 krajach na pięciu kontynentach.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 12 lat. Firma specjalizuje się w strategicznym consultingu i doradztwie komunikacyjnym. Usługi agencji są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i komunikacyjne cele klientów. Agencja oprócz działań PR i social mediów, posiada również w swoim portfolio usługi content marketingowe i szkolenia pozwalające lepiej zrozumieć istotę współczesnych mediów. Triple PR zaufało już ponad 125 firm i marek jak Tchibo Polska, Leroy Merlin, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Polska Grupa Porcelanowa, Multiconsult Polska, ILF Polska, Kompania Domowa, Grupa AdWise, ODO 24, Galeria Łomianki, Cushman & Wakefield, HEBE.

Comments

comments

260
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...