Triple PR odpowiada za PR dla fansi

Informacja Prasowa - 08.11.2021
238

Triple PR odpowiada za PR dla fansi

Triple PR odpowiada za PR dla fansi

Agencja Triple PR nawiązała współpracę z fansi. Fansi to innowacyjna platforma e-commerce, łącząca internetowych twórców z ich fanami założona przez BrandBuddies – czołową agencję influencer marketingu w Polsce. fansi wraz z BrandBuddies tworzą spójny ekosystem –  dom dla twórców i marek zainteresowanych influencer marketingiem. 

Platforma fansi to odpowiedź na trend „ekonomii twórców”. Ułatwia influencerom tworzenie własnych produktów dla ich społeczności i umożliwia monetyzację popularności w sposób inny niż współpraca z reklamodawcami.

“Co ciekawe, aż 50,3% ankietowanych użytkowników social mediów jest zainteresowanych zakupem produktów od influencerów – wynika z przeprowadzonej przez nas ankiety” – tłumaczy Kamil Sokołowski, Brand Manager fansi. “Co więcej, aż 82,5% ankietowanych twórców nie posiada własnych produktów na sprzedaż. To bardzo duży obszar do zagospodarowania ze względu na rosnącą popularność zawodu influencerów. Dynamiczny rozwój sektora e-commerce w Polsce sprzyja także sprzedaży cieszących się popularnością podczas pandemii internetowych szkoleń czy e-booków” – dodaje.

Influencerzy mogą sprzedawać swoje usługi cyfrowe w kategoriach takich jak: fansi Class czy fansi Video. Dodatkowo dochodzą do tego różnego rodzaju produkty – e-booki, kosmetyki czy odzież. Ostatnią kategorię stanowi fansi Experience – wyjątkowa kategoria produktowa i nowość na polskim rynku.
Daje  fanom możliwość uczestniczenia w niezwykłych doświadczeniach z udziałem twórców, gwiazd, influencerów oraz kształtowania tego, jak mają one wyglądać. Doświadczeniem może być kolacja z influencerem lub udział w jego filmie, ale także współudział w powstawaniu produktu cyfrowego, takiego jak e-book. „W tym modelu odbiorcy zostają włączeni w proces twórczy. Mogą na przykład uczestniczyć w wyborze okładki, tytułu czy pojawić się na sesji zdjęciowej. Nie otrzymują gotowego produktu, a doświadczają jego powstawania od bardzo wczesnego etapu. To znacznie wyższy poziom emocji” – mówi Kamil Sokołowski, brand manager fansi.

Zespół Triple PR odpowiada za komunikację nowej platformy – w tym działania Media Relations adresowane do mediów marketingowych i opiniotwórczych. Za doradztwo strategiczne jest odpowiedzialna Magdalena Dymek, Senior PR Manager. Koordynacją projektu zajmie się Kinga Ostrowska, PR Consultant, natomiast za kontakty z mediami odpowiada Zuzanna Tartanus, Junior PR Consultant. Fansi to kolejny podmiot z szeroko rozumianej branży marketingowej w portfolio agencji.

fansi to start-up z obszaru influencer marketingu oraz e-commerce od twórców BrandBuddies – czołowej agencji, platformy influencer marketingu w Polsce. fansi to platforma e-commerce umożliwiająca twórcom/influencerom monetyzację swojej popularności poprzez sprzedaż produktów, usług oraz doświadczeń zaś ich odbiorcom dająca dostęp do unikalnych rynkowo dóbr od ich idoli/autorytetów.

Comments

comments

238
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...