Triple PR dla Tchibo

Informacja Prasowa - 28.11.2019
223

Triple PR dla Tchibo

Firma Tchibo stawia na komunikację PR w okresie przedświątecznym. Projektowa współpraca marki z agencją Triple PR rozpoczęła się z początkiem listopada i ma potrwać do końca roku, obejmując swoim zakresem komunikację produktową i działania wizerunkowe.

Agencja odpowiada za prowadzenie działań Media Relations, w tym plasowanie w mediach specjalnej edycji kalendarza i świątecznej oferty produktowej marki oraz organizację spotkania dla mediów.

Obecnie sieć Tchibo w Polsce obejmuje ponad 50 sklepów stacjonarnych oraz jeden z największych sklepów internetowych w kraju. To unikalne produkty, ze zmieniających się co tydzień, tematycznych kolekcji. W każdy poniedziałek w sklepach Tchibo, a we wtorek w e-sklepie tchibo.pl oferowana jest nowa kolekcja ponad 30 artykułów dobranych w ramach tematu przewodniego. Oznacza to, że Tchibo rocznie wprowadza do sprzedaży ponad 2000 nowych, różnorodnych produktów, znanych z doskonałej jakości i atrakcyjnej ceny.

Po stronie Triple PR osobą odpowiedzialną za realizację strategii komunikacji dla marki Tchibo jest Magdalena Dymek, PR Manager oraz Róża Siudaj, Junior PR Consultant.

 

Comments

comments

223
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...