Triple PR dla Tchibo
Firma Tchibo stawia na komunikację PR w okresie przedświątecznym. Projektowa współpraca marki z agencją Triple PR rozpoczęła się z początkiem listopada i ma potrwać do końca roku, obejmując swoim zakresem komunikację produktową i działania wizerunkowe.
Agencja odpowiada za prowadzenie działań Media Relations, w tym plasowanie w mediach specjalnej edycji kalendarza i świątecznej oferty produktowej marki oraz organizację spotkania dla mediów.
Obecnie sieć Tchibo w Polsce obejmuje ponad 50 sklepów stacjonarnych oraz jeden z największych sklepów internetowych w kraju. To unikalne produkty, ze zmieniających się co tydzień, tematycznych kolekcji. W każdy poniedziałek w sklepach Tchibo, a we wtorek w e-sklepie tchibo.pl oferowana jest nowa kolekcja ponad 30 artykułów dobranych w ramach tematu przewodniego. Oznacza to, że Tchibo rocznie wprowadza do sprzedaży ponad 2000 nowych, różnorodnych produktów, znanych z doskonałej jakości i atrakcyjnej ceny.
Po stronie Triple PR osobą odpowiedzialną za realizację strategii komunikacji dla marki Tchibo jest Magdalena Dymek, PR Manager oraz Róża Siudaj, Junior PR Consultant.
Comments
