Triple PR dla Paley European Institute

Informacja Prasowa - 29.10.2019
172

Triple PR dla Paley European Institute

Paley European Institute – filia amerykańskiego Instytutu utworzonego przez dr. Drora Paley`a – światowej sławy eksperta z zakresu ortopedii dziecięcej – postawiła na działania PR. Triple PR od października zajmuje się stałą, kompleksową obsługą komunikacyjną Instytutu. Wcześniej, od lipca br., agencja współpracowała z Instytutem projektowo.

Działania Triple PR obejmują strategiczne doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne. Agencja odpowiada także za prowadzenie działań Media Relations, w tym plasowanie w mediach specjalistów związanych z Paley European Institute oraz prezentowanie historii wybranych pacjentów. Ponadto, w zakresie jej obowiązków znajduje się nawiązywanie relacji i kontakty z organizacjami zdrowotnymi oraz prowadzenie profilu Instytutu na Facebooku.

Paley European Institute specjalizuje się w leczeniu wrodzonych, rozwojowych i pourazowych schorzeń ortopedycznych małych i dorosłych pacjentów. Misją Instytutu jest zapewnianie najwyższych standardów opieki nad pacjentem oraz zastosowanie najbardziej zaawansowanych technologicznie metod leczenia. Zapewnia on pełną opiekę doświadczonych specjalistów. Lekarze Instytutu towarzyszą pacjentowi w całym procesie dochodzenia do zdrowia, a tym samym osiągnięcia możliwe najlepszych wyników leczenia. Na pokładzie Paley European Institute znajdują się nie tylko polscy ortopedzi, którym zaufał i których przeszkolił dr Dror Paley, ale także m.in. rehabilitanci, dietetycy i psycholodzy.

Triple PR od 11 lat oferuje kompleksową obsługę PR, przede wszystkim dla klientów oferujących usługi dla biznesu. Triple PR specjalizuje się w tworzeniu i realizacji długofalowych strategii public relations, działaniach z zakresu Media Relations, budowaniu wizerunku liderów biznesu oraz content marketingu, w tym tworzeniu wizerunkowych prezentacji, wystąpień i materiałów eksperckich. Agencja integruje najnowsze trendy, rozwiązania i narzędzia tworząc kompleksowe rozwiązania wspierające cele biznesowe. W portfolio agencji są takie marki jak Polska Grupa Porcelanowa, Global SM, Multiconsult Polska, ODO 24, Forbis Group, UMA Workplace, Kompania Domowa.

Po stronie agencji za działania odpowiadają zespoły, na czele których stoją PR Managerowie: Magdalena Dymek i Martyna Kempińska.

 

Comments

comments

172
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...