Tribbs w kampanii Kapitalna Świeżość 24/7 promuje na Tik Toku kapitalny zapach
Informacja Prasowa - 11.05.2023Najnowsza kampania marki Old Spice stworzona przez Feeders Agency.
Celem działań firmy Procter&Gamble Polska, właściciela Old Spice jest odświeżenie wizerunku marki wśród młodszych konsumentów oraz podkreślenie zapachu i świeżości jako głównych benefitów kosmetyków z linii Old Spice Captain.
“Kapitalna Świeżość 24/7” to główny przekaz kampanii dedykowanej młodym odbiorcom, którzy w ciągu dnia mają w planach wiele aktywności. To dlatego tak istotne jest dla nich odpowiednie przygotowanie, a kosmetyki Old Spice Captain gwarantują świeżość przez całą dobę, co pozwala na odnoszenie sukcesów na każdym polu – po prostu, wszystko się kapitalnie układa.
Kampania jest rozszerzeniem podstawowego przekazu, obecnego we wszystkich mediach od telewizji przez digital.
Twórcy do współpracy zaprosili Tribbsa, czyli Mikołaja Trybulca – uwielbianego przez młode pokolenie, polskiego producenta muzycznego, kompozytora, autora tekstów, basistę, aranżera muzycznego, wykonawcę i DJ-a. O jego popularności świadczą milionowe wyświetlenia utworów i remiksów obecnych w serwisie YouTube.
Działania skupiają się na promocji serii zapachowej Captain, tworzącą całą gamę produktów z kategorii dezodorantów i żeli pod prysznic. Ich zapach bazuje na połączeniu intensywnej i egzotycznej nuty drzewa sandałowego ze świeżością oceanu. Linia jest jedną z najlepiej sprzedających się kolekcji zapachowych oferowanych przez markę.
Old Spice jest obecnie najszybciej rosnącą marką w Polsce* w kategorii męskich dezodorantów i antyperspirantów. Swoją ofertę opiera na dwóch formach: sztyftach i sprayach. Drugą częścią portfolio są żele pod prysznic. Głównym benefitem produktów oferowanych przez markę jest długotrwały zapach.
Feeders Agency odpowiada za stworzenie strategii oraz big idea, realizację materiałów wizualnych, a także influencer marketing. W ramach działań przygotowane zostały 4 spoty wideo, które będą publikowane na TikToku, YouTubie i w innych social mediach.
- Chcieliśmy, żeby młodzi mogli na chwilę zajrzeć do kapitalnego świata Old Spice, w tym celu wykorzystaliśmy celowo nieco prosty motyw “fotościanki” i zbudowaliśmy specjalną przestrzeń w abstrakcyjnym świecie 3D, z wykorzystaniem charakterystycznej czerwieni – znaku rozpoznawczego marki – mówi Kuba Sagan – Co-Founder i Dyrektor Kreatywny agencji Feeders
- Tribbs od początku pasował nam do charakteru prawdziwego „Old Spice guy’a”, który jest inspiracją dla innych bez robienia czegokolwiek na siłę. Chcemy, żeby nasza komunikacja miała pozytywny, humorystyczny wydźwięk, ponieważ tym wyróżnia się też sama marka – mówi Aleksandra Atlabachew, Senior Brand Manager Central Europe.
Kampania rozpoczęła się 19 kwietnia i potrwa do połowy czerwca 2023. Za produkcję filmu promocyjnego odpowiada FILM Produkcja, natomiast reżyserią zajął się Maciej Przężak.
Najnowsza kampania jest już kolejnym wspólnym projektem Feeders Agency i Old Spice Polska.