Tomasz Gorażdowski z Radiowej III żegna się ze słuchaczami

Jerzy Ciszewski - 23.12.2020
193

Tomasz Gorażdowski z Radiowej III żegna się ze słuchaczami

Drodzy Słuchacze, Przyjaciele, Znajomi.
Dziś mija dokładnie 25 lat, DOKŁADNIE, od kiedy podpisałem umowę o pracę w TRÓJCE. Ówczesny dyrektor, najlepszy jaki był, Paweł Zegarłowicz zaufał mi i tak pojawił się na antenie TRÓJKOWY SPORT.
Dużo się od tego czasu wydarzyło, wiele razem ze słuchaczami przeżyliśmy, między innymi 8 Igrzysk Olimpijskich, mistrzostwa świata w piłce nożnej, w siatkówce, lekkiej atletyce i wiele, wiele innych. Przy okazji trafiły się: radiowa podróż dookoła świata, przez Ameryki, przez Azję, po Australii i Oceanii, w sumie pewnie kilka razy dookoła globu.
Wiem na pewno, że co najmniej kilku słuchaczy Trójki pojechało dzięki tym podróżom, potem już samodzielnie dalej niż planowało. Świat motoryzacji otworzył się przede mną i mam nadzieję, czasami również tym samym, przed słuchaczami. Parę rzeczy wspólnie nam się udało, takie odnoszę wrażenie.
Proces niszczenia Trójki wkroczył w tym roku w decydującą fazę, nie ma co opisywać go w szczegółach. Nie został kamień na kamieniu. Chcieliśmy w TRÓJKOWYM SPORCIE walczyć do końca, jak w sporcie, do ostatniego gwizdka, choć zdawaliśmy sobie sprawę, że sędziowie są przekupieni, a bramka przeciwnika zamurowana. Ale przecież i taki mecz można choć zremisować. Tyle, że jak i VAR za każdym razem jest przeciwko Tobie, to się nawet zremisować nie da.
Szkoda mi tych 25 lat, przekreślonych nie jedną decyzją, ale systematycznym niszczeniem Trójki. Z końcem roku kończy mi się termin wypowiedzenia w Polskim Radiu i …. tu następują dobre wiadomości mam nadzieję…, hurra. USŁYSZYMY się znowu. Już 3 stycznia w innym, lepszym w tej chwili radiu.
Nie dane mi było pożegnać się na antenie radia, więc tu, bardzo dziękuję wszystkim SŁUCHACZOM, którzy byli z nami przez te lata…..i będą ze mną przez kolejne, w lepszym już miejscu.
Tomek

Comments

comments

193
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...