TikTok i Universal Music Polska szukają nowej gwiazdy muzyki

Jerzy Ciszewski - 08.09.2021
235

Znamy wyniki castingu do „Rising Star Polska”.

Znamy wyniki castingu do „Rising Star Polska”.

TikTok i Universal Music Polska szukają nowej gwiazdy muzyki

Pierwszy etap konkursu „Rising Star Polska” dobiegł końca. Z ponad 5 tysięcy zgłoszeń na TikToku wyłoniono już osiem talentów, które walczyć będą o miejsce w finale podczas specjalnych transmisji LIVE na platformie. Zwycięzca będzie miał szansę na nagranie własnego singla i teledysku, a tym samym otworzy sobie drzwi do muzycznej kariery.

TikTok jest miejscem pełnym pozytywnych inspiracji i rozrywki. Muzyczne doświadczenia są kluczową częścią platformy, a TikTok wyznacza najnowsze trendy i pozwala artystom zdobywać światowe listy przebojów. Trwający konkurs „Rising Star Polska” to możliwość odkrycia nowych talentów i szansa na rozwój ich muzycznej kariery.

Wybranych zostało już ośmiu uczestników, którzy przeszli do głównego etapu konkursu. Już wkrótce poznamy kolejne dwie osoby, które zostaną wyłonione poprzez specjalne głosowanie „Dzika Karta” z udziałem słuchaczy Radia ESKA. Pierwsza tura muzycznych zmagań w formie transmisji LIVE odbędzie się 9 września na profilu @universalmusicpolska na TikToku. W jury zasiądą Lanberry – popularna wokalistka, znana m. in. z przeboju „Plan awaryjny”, TikToker Paweł Chudziński (@PizzaPawel), a także sama publiczność. Widzowie będą mogli głosować na swoich faworytów poprzez oficjalną stronę konkursu dostępną na platformie pod dedykowanym banerem w sekcji „Odkryj”.

„TikTok wpływa na rozpoznawalność w sposób, jakiego jeszcze do tej pory nie znaliśmy, a „Rising Star” jest tego idealnym przykładem. Wyjątkowość konkursu tkwi bowiem przede wszystkim w całkowitej wolności wyrażania siebie – pełnej ekspresji, kreatywności i 100% autentyczności. Liczy się przede wszystkim pomysł! Mimo to zarówno liczba zgłoszeń, jak i ich kreatywność kompletnie mnie zaskoczyły. Wśród uczestników poszukuję przede wszystkim wyrazistych osobowości i mam nadzieję, że ten konkurs pomoże im odnaleźć własny styl, równocześnie zapewniając ogromny zasięg na start” – mówi Lanberry.

Paweł Chudziński, na TikToku znany jako PizzaPawel, podkreśla z kolei: „Talent i charyzma – tego szukamy u uczestników „Rising Star Polska”. Rozpatrując zgłoszenia zwracam uwagę na to, jak dana osoba czuje się przed kamerą i czy jest w stanie porwać publikę swoim głosem. TikTok to na ten moment najlepsza platforma do zdobywania popularności, a trwający konkurs to świetna okazja na zaistnienie w branży muzycznej. Jest to też bezpieczna przestrzeń do wyrażania siebie, gdzie stres i krytyka nie przytłaczają, jak podczas występów na castingach na żywo. Sam widzę to po uczestnikach. „Rising Star Polska” jest z pewnością wyjątkowym konkursem, który zachęca do zdrowej rywalizacji o spełnianie marzeń.”

Laureat „Rising Star Polska” ogłoszony zostanie podczas wielkiej gali finałowej 30 września transmitowanej na platformie, z udziałem gwiazd oraz znanych twórców TikToka. Czeka na niego niezwykła nagroda – kontrakt z wytwórnią Universal Music Polska umożliwiający nagranie profesjonalnego singla oraz nakręcenie teledysku.

„Konkursowy hashtag #RisingStarPolska osiagnął do tej pory ponad 34 mln wyświetleń i bardzo zaangażował naszą społeczność, dlatego postanowiliśmy, że wpływ na wynik konkursu powinna mieć także publiczność. Podczas transmisji LIVE użytkownicy aplikacji będą mogli bliżej poznać uczestników konkursu, co ułatwi im podjęcie decyzji, na kogo oddać swój głos. Zachęcamy do śledzenia kolejnego etapu „Rising Star Polska” i udziału w głosowaniu na żywo!” – mówi Paula Kornaszewska, Head of Operations Team, TikTok Polska.

Comments

comments

235
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...