Tadeusz Żórawski obejmuje rolę COO & CMO w 22 Ventures (holding firm Tigers, Automation House, Huqiao)

Informacja Prasowa - 09.11.2023
45

W nowej roli, Tadeusz Żórawski, będzie wzmacniał ekspansję holdingu, rozwijając skalę działania rosnących firm należących do grupy 22 Ventures

Swoim wieloletnim międzynarodowym doświadczeniem będzie wspierać firmy i ich zespoły w zakresie strategii działania, marketingu, sprzedaży, modelowania rozwoju biznesu, oferty, i wdrażania wśród klientów nowych rozwiązań technologicznych w obszarze automatyzacji procesów biznesowych poprzez rozwiązania no-code/low-code, AI, BI.

– Z ogromną ekscytacją wchodzę do holdingu 22 Ventures. Miałem okazję poznać Franciszka Georgiewa już 7 lat temu, pomiędzy moim jednym a drugim zaangażowaniem agencyjnym. Poprosił mnie wtedy o rady i udzieliłem mu ich, i później okazało się, że to wszystko zostało wdrożone! Biznes rozwinął się w postępie geometrycznym, 75-krotnie, co jest zasługą Franka i całego zespołu, który wokół siebie zbudował. Teraz organizacja wchodzi na nową orbitę i z radością będę wspierał  ją w rozwoju na rynku międzynarodowym, we wchodzeniu na nowe obszary biznesowe, we wdrażaniu wśród klientów z Polski i ze świata bardzo zdywersyfikowanych usług: automatyzacji low-code, no-code, AI, BI, gamingu i nowoczesnego marketingu. – mówi Żórawski.
tz2.jpg
Tadeusz Żórawski jest związany od blisko 30 lat z branżą reklamową, mediową, badawczą, e-commerce i nowymi technologiami. Od 2019 kierował na szczeblu globalnym rozwojem strategii spółki Molecular Worldwide (wcześniej Molecular BBDO). Wcześniej wspierał współpracę start-upów i korporacji jako doradca strategiczny i lider projektu Omnichannel w The Heart Tech oraz SaveCart – firmy oferującej marketing automation dla sklepów online. Do marca 2018 roku pracował jako dyrektor zarządzający domu mediowego PHD. Wcześniej, przez wiele lat, był prezesem domu mediowego Universal McCann. Jest mentorem liderek i liderów biznesu m.in. w ramach programu IAA Marketing Masterminds, Fundacji Liderek Biznesu, oraz wielu innych.  Jest ekspertem IAB, trenerem DIMAQ, wykładowcą programu Chartered Institute of Marketing prowadzonym w Polsce przez instytut Questus, oraz przewodniczącym rady nadzorczej wiodącego marketplace’u usług w Polsce – firmy Oferteo.

 

– W holdingu, który jest mocno osadzony w digital marketingu i technologii, nie mogło zabraknąć Tadeusza, który łączy te dwa światy z ogromną wiedzą na temat nowoczesnego zarządzania. Znam Tadeusza od kilku lat i cieszę się, że będziemy mogli zmaksymalizować potencjał naszej znajomości w ramach pełnowymiarowej współpracy. – mówi Franciszek Georgiew, założyciel Tigers i Founder 22 Ventures.

 

Tadeusz Żórawski kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji wprowadzania i rozwoju największych marek, m.in. dla Nestlé, Microsoft, MasterCard, General Motors, Polkomtel, Coca-Cola, Onet.pl, Goodyear Group Poland, GlaxoSmithKline, Polpharma, Boehringer Ingelheim, PLL LOT, allegro.pl, PKO Bank Polski, Bakoma, Jutrzenka Colian, Showmax, Perfetti van Melle, Deutsche Bank, Mars Petfood, Johnson & Johnson, Bacardi i Essity.

 

Aktywnie wdrażał zaawansowane badania konsumenta, m.in. badania neuromarketingowe, pomiary atrybutów marki wykorzystujące metodę czasów reakcji, eyetracking i zaawansowane modelowanie ekonometryczne.
Wielokrotny wysoko oceniany mówca na konferencjach zarówno w Polsce (m.in. Forum IAB w Warszawie) jak i za granicą (w Grecji, Turcji, Indiach, Hiszpanii i Portugalii).Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej (m.in. Marketing w Praktyce, Brief, Magazyn Online Marketing).

Comments

comments

45
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...