T-Mobile startuje ze świąteczną ofertą

Informacja Prasowa - 03.11.2016
133

T-Mobile otwiera sezon świąteczny reklamą Smartfonerii

T-Mobile startuje ze świąteczną ofertą – uzupełnia swoją najnowszą propozycję ofertową – Supernet o nowe gwiazdy: popularne smartfony Samsunga w najlepszej opłacie na start. Powołuje także Smartfonerię – pod której szyldem będzie stale proponował wyjątkowe okazje swoim klientom.

T-Mobile gruntuje swoją pozycję wśród „cyfrowych tubylców” – fanów nowych technologii, którzy cenią sobie elastyczną ofertę, nielimitowane usługi oraz nowoczesne smartfony. Dwa miesiące temu wprowadził Supernet w którym nielimitowany Internet dostępny jest w każdej opcji a wiele popularnych serwisów nie obciąża pakietu danych. Teraz – w uzupełnieniu do oferty abonamentowej – koncentruje się na klientach poszukujących najnowszych smartfonów, z dodatkowymi, specjalnymi akcesoriami, w limitowanych edycjach, niedostępnych w innych kanałach lub tak jak teraz – z najlepszą ofertą na start. Dostępne będą w Smartfonerii – platformie komunikacyjnej i sprzedażowej.

Już na początek, od 3go listopada w świątecznej propozycji Smartfonerii, znajdą się czołowe urządzenia marki Samsung. Reprezentują różne segmenty – by każdy klient mógł dobrać odpowiednie dla siebie urządzenie. Samsungi Galaxy S6 oraz Galaxy A5 i A3 trafią z gwarancją najniższej opłaty na rynku, w każdej opcji abonamentowej. Telefony można nabyć już od złotówki w zależności od wybranej oferty.

Smartfoneria – tu smartfony są pysznie tanie!

Ponownie T-Mobile otworzy sezon świąteczny – tym razem do salonów T-Mobile po gwiazdkowe prezenty zapraszać będą Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski. Towarzyszyć im będą laureaci T-Mobile Show – wakacyjnego konkursu operatora.

Tłem muzycznym kampanii jest znany i lubiany przebój muzyczny, kojarzony oczywiście ze świątecznym okresem. Będzie to utwór Shakin’ Stevensa – Merry Christmas Everyone.

W tej odsłonie kampanii zobaczymy dwa spoty: 30- i 15- sekundowy.

Kampania będzie obecna w ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV, radio, w kanałach OOH oraz Internecie i Social Media.

Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialny jest znany fotograf – Robert Wolański.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Kreacje w Internecie przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

Więcej informacji na temat oferty znajduje się na stronie: firma.t-mobile.pl

Comments

comments

133
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...