Studium przypadku współpracy Promedica24 i Bluerank i wyróżnione przez Facebook

Informacja Prasowa - 17.07.2019
136

Studium przypadku współpracy Promedica24 i Bluerank i wyróżnione przez Facebook

Ponad 3 razy więcej leadów przy 5-krotnie mniejszych wydatkach – taki wynik biznesowy osiągnęła kampania Facebook Ads prowadzona przez Bluerank dla Promedica24. Facebook właśnie opublikował studium przypadku tej kampanii jako ciekawy przykład sukcesu biznesowego.

Głównym celem działań na Facebooku było poszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy dla Promedica24. Następnie zachęcenie ich do pozostawienia danych kontaktowych w formularzu na specjalnie stworzonej do tego celu stronie www. Priorytetową grupą odbiorców były obywatelki Polski i Bułgarii, w wieku 35-60 lat, zamieszkałe na terenie swoich krajów oraz Niemiec. Zadaniem Bluerank była praca nad optymalizacją kampanii, poprzez wprowadzenie nowych rozwiązań, które przełożą się na wzrost liczby leadów, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów ich uzyskania.

Ze strony Bluerank odpowiedzialny za kampanię był Konrad Wiśniewski, Social Ads Specialist. Konrad we współpracy z klientem stworzył strategię działań zakładającą maksymalne wykorzystanie automatyzacji, a kluczowym elementem kampanii było pełne wykorzystanie potencjału niestandardowych grup odbiorców (Custom Audiences). Dodatkowym czynnikiem prowadzącym do sukcesu było wykorzystanie kolejnego elementu automatyzacji, czyli poszukiwanie podobnych obiorców za pomocą funkcjonalności Lookalike Audiences.

-Bardzo się cieszymy, że oprócz bardzo dobrych wyników osiągniętych w kampanii i satysfakcji klienta, zyskaliśmy również uznanie samego Facebooka. Jeśli chodzi o korzystanie z automatyzacji, Facebook Ads oferuje wiele ciekawych kombinacji i możliwości, aby osiągnąć jeszcze lepsze wyniki z kampanii. Osiągnięcie każdego nowego celu pozwoliło nam myśleć o testowaniu nowych podejść, które przyczynią się do jeszcze bardziej znaczących ulepszeń w przyszłości – Aneta Mondry-Gałecka, Performance Marketing Director

Studium przypadku znajduje się na:
Wersję polską można znaleźć na:
O Promedica24
Od ponad 14 lat świadczy usługi opiekuńcze dla klientów na terenie Niemiec, Wielkiej Brytanii i Polski. Jako lider rynku w Europie przygotowuje kompleksowe oferty pracy dla opiekunek i opiekunów, którzy świadczą profesjonalną opiekę dla indywidualnych klientów.
Misją firmy jest poszukiwanie i przygotowanie do pracy kandydatów z Polski, Rumunii i Bułgarii, zapewniając im legalną formę współpracy oraz organizując pobyt za granicą.

O Bluerank:
Biznesowy partner największych firm w Polsce i na świecie, świadczący usługi z zakresu tworzenia i realizowania strategii marketingu internetowego. Ponad 100 osobowy zespół Bluerank dostarcza klientom rozwiązania, które pomagające kształtować najkorzystniejsze dla nich decyzje zakupowe ich konsumentów w Internecie. Firma specjalizuje się w kampaniach SEO/SEM, Google Marketing Platform, social media, social ads oraz w wykorzystaniu analityki internetowej do rozwoju biznesu.

Najliczniej nagradzana polska agencja w prestiżowym konkursie European Search Awards, mająca na koncie do tej pory 10 nagród i 40 wyróżnień. W 2016 roku Google przyznał jej tytuł najlepszej agencji w regionie EMEA. W 2018 roku zrealizowane przez Bluerank kampanie zdobyły 3 tytuły Mixx Awards i 1 srebrne Effie.

Bluerank realizuje projekty e-marketingowe dla ponad 100 klientów na sześciu kontynentach. Do tej pory kompetencjom i doświadczeniu firmy zaufały takie marki jak m.in. 3M, Allegro [NASPERS], Amnesty International, Ceneo.pl, Dbam o Zdrowie, Deutsche Bank, Inter Cars, Kazar, Leroy Merlin, mBank, Media Expert, Mitsubishi Motors, nazwa.pl, Panorama Firm, Rainbow, Rossmann, Smyk, Stena Line, Tchibo, Telepizza oraz Unilever Food Solutions.

Comments

comments

136
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...