Effie Awards 2016: 57 statuetek w 24 kategoriach
Wczoraj w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie odbyła się Gala Effie Awards 2016. Jury przyznało 57 statuetek w 24 kategoriach oraz specjalne wyróżnienie – Grand Prix.
Grand Prix – za kampanię dla sieci komórkowej Play, „Wszyscy przechodzą do Play” otrzymały agencje MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej, CPC.
Jury przyznało 9 złotych statuetek Effie, które otrzymali twórcy następujących kampanii:
1. „Yes!tem kobietą – tampony o.b.” – MEC dla firmy Johnson& Johnson; (w kategorii: Artykuły nieżywnościowe)
2. „Kredyt gotówkowy Wypożyczka” – GPD Assets, Starcom dla Eurobank; (w kategorii Bankowość)
3. „Kuchnia Spotkań IKEA” – Kalicińscy.com, Garden of Words, Blue Ivy, K2, Performance Media, MEC dla IKEA Retail; (w kategorii: Brand experience)
4. „Nocna zmiana” – McCann Worldgroup, MEC dla Walmark; (w kategorii: Leki i suplementy diety)
5. „#ryjkuźniara” – DDB&tribal, dla Projekt: Polska; (w kategorii: Limited Budget)
6. „Pascal kontra Okrasa” – GPD Agency dla LIDL; (w kategorii: Long term marketing excellence)
7. „#ryjkuźniara” – DDB&tribal dla Projekt: Polska; (w kategorii: Pro bono)
8. „Żabka. Mały Wielki Sklep.” – PZL dla Żabka Polska; (w kategorii: Retail)
9. „Młodzi bogowie” – BBDO Warszawa, Starcom dla Prudential. (w kategorii: Ubezpieczenia i inwestycje)
Jury wręczyło również 18 srebrnych i 30 brązowych statuetek Effie. Lista wszystkich nagrodzonych kampanii znajduje się na stronie effie.pl.
Źródło: www.skmsar.org; www.effie.pl