Spot TOK FM nagrodzony w konkursie Akcja Animacja

Redakcja PR - 19.11.2018
153

Grand Prix dla Bartosza Trojanowskiego

Radio TOK FM było jednym z partnerów konkursu Akcja Animacja 2018 organizowanego przez dom produkcyjny Timecode. Animacja poświęcona ofercie Premium TOK FM, przygotowana na zgłoszony przez stację temat, wygrała tegoroczną nagrodę główną. Twórca spotu Bartosz Trojanowski odebrał statuetkę Grand Prix konkursu w czwartek, 15 listopada br. w Warszawie podczas uroczystej gali.

Radio TOK FM włączyło się w tegoroczny konkurs Akcja Animacja, w którym młodzi twórcy mają możliwość zaprezentowania swoich umiejętności najważniejszym ekspertom w branży. Stacja, jako jeden z partnerów, zgłosiła temat, na który twórcy animacji mogli przygotować swoje konkursowe spoty. Było nim korzystanie z oferty cyfrowej Radia TOK FM, czyli dostępu Premium TOK FM umożliwiającego słuchanie podcastów stacji dostępnych w internecie i mobilnie.

 

Zgłoszone prace ze wszystkich kategorii konkursu Akcja Animacja ocenili eksperci z dziedziny komunikacji marketingowej, public relations, reklamy i produkcji.
Decyzją jury laureatem Grand Prix Akcja Animacja 2018 został Bartosz Trojanowski za animowany spot poświęcony Premium TOK FM.

 

„Zwycięska praca od pierwszego kadru wciąga nas w swój świat. To perfekcyjne wykorzystanie technik płynących z animacji dla efektu marketingowego. Dzięki animacji czujesz sam produkt, wiesz jak na Ciebie zadziała, wiesz już, że będzie przygodą” – skomentował przewodniczący jury Łukasz Słotwiński.

 

Zespół Radia TOK FM przyznał też nagrody za animacje zgłoszone do swojej kategorii.

 

„Pierwszą nagrodę za wyjątkowy projekt zdobyła animacja Bartosza Trojanowskiego, który w stu procentach odpowiedział na nasz brief i z wielką lekkością oddał ducha naszej marki. Pozaregulaminowo wyróżniliśmy również animację zespołu w składzie: Klaudia Eckert i Angelika Ottawa” – mówi Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM.

 

Bartosz Trojanowski studiował malarstwo w Krakowie, obecnie mieszka w Nikaragui; jest surferem, tatuażystą i projektuje meble.
Jego nagrodzoną pracę można zobaczyć poniżej:

 

 

Więcej informacji o konkursie Akcja Animacja, którego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production, specjalizujący się w produkcji filmów reklamowych, animacji oraz form branded content na timecodeakcjaanimacja.pl

Comments

comments

153
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...