Spicy Mobile buduje nowy dział sprzedaży

Informacja Prasowa - 27.11.2023
268

Spicy Mobile rekrutuje i tworzy nowy dział sprzedaży. Na jego czele stanął Przemysław Woźniak, od lat związany z agencją.

W ramach struktur agencji Spicy Mobile pojawił się dział New Business, dedykowany sprzedaży bezpośredniej i obsłudze klientów agencyjnych, z wyjątkiem dużych domów mediowych. Na czele nowej struktury stanął Przemysław Woźniak, związany z agencją Spicy Mobile od 2016 r., dotychczas odpowiedzialny za zarządzanie budżetami klientów bezpośrednich, m.in. Agata Meble, Pracuj.pl, Sokołów i MB Recycling.

„Zmiany wynikają z naszej strategii rozwoju oraz adaptacji do potrzeb rynku. Chcemy być agencją pierwszego wyboru dla firm różnej wielkości i z różnych branż, które szukają know-how, technologii i profesjonalnego wsparcia mediowego w kanałach mobile i desktop” – podkreśla Przemysław Woźniak. – „Otwieramy się na wszystkie dostępne kanały marketingu, aby zapewnić naszym klientom kompleksową obsługę”. 

W ramach reorganizacji kilka kluczowych osób zyskało nowe stanowiska. Paulina Matwijczyk awansowała na stanowisko Managera ds. Klientów Kluczowych/Bezpośrednich. Będzie z nią współpracować Julia Szczepkowska, która została nowym Account Managerem. Do działu dołączyła też Marta Sielska, która do niedawna z ramienia Spicy Mobile współpracowała z dużymi domami mediowymi. Teraz jako Business & Partnership Manager będzie rozwijać ofertę dla klientów agencyjnych niesieciowych. Pomagać jej w tym będzie Joanna Christowa (Communication Planner). Nową osobą w zespole jest Weronika Filipczuk, która objęła stanowisko Junior Account Managera i będzie wspierać zespół w projektach new business.

Reorganizacja dotyczy także obowiązków Tomasza Kąkola, dotychczas zajmującego się sprzedażą agencyjną. Będzie on odpowiadał za współpracę ze strategicznym partnerem – Polsat Media – w przypadku którego oferta Spicy Mobile jest częścią produktu Polsat Media Mobile. Dodatkowo skupi się na rozwoju projektu „Ad Fusion”, pozwalającego na zupełnie nowe możliwości w środowisku programmatic.

„Po wielu latach współpracy z najważniejszymi agencjami w kraju przyszedł czas na nowe wyzwania. Uważam, że jesteśmy w czasach rozkwitu martech, więc warto, aby Ad Fusion uczestniczyło w tym procesie” – uważa Tomasz Kąkol.

Dodatkowo zespół sprzedaży zostanie wsparty przez osobę Piotra Jurka, którego głównym zadaniem będzie wdrażanie nowych technologii, opracowywanie innowacyjnych produktów oraz analiza danych.

Comments

comments

268
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...