Soligrano klientem All Hands Agency
Soligrano klientem All Hands Agency
Agencja marketingowa All Hands wspiera komunikacyjnie i wizerunkowo markę Soligrano, specjalizującą się w produktach wytwarzanych ze zbóż ekspandowanych.
W ramach kontraktu agencja będzie prowadziła na rzecz klienta działania z zakresu public relations oraz komunikację w social mediach. All Hands zajmie się również wsparciem marki w rozwoju jej sklepu internetowego – wdrożeniem programu lojalnościowego, stałą obsługą treści na stronie internetowej Soligrano oraz zarządzaniem budżetem reklamowym.
All Hands jest pierwszą agencją pracującą z Soligrano na zasadzie stałej obsługi. Współpraca rozpoczęła się 1 grudnia. Strony nie ujawniają długości kontraktu. Za obsługę klienta po stronie agencji odpowiada 3 osobowy zespół. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.
Soligrano jest stosunkowo młodą marką – powstaliśmy w 2015 roku, natomiast w pierwszym etapie rozwoju naszej firmy kluczowa była dla nas szeroka dystrybucja, zapewnienie dostępności produktów oraz silne partnerstwa. To wszystko udało nam się zrealizować, a 2020 rok dla Soligrano był kolejnym rokiem wzrostów sprzedaży i rosnącej rozpoznawalności. Obecny czas to duża zmiana nawyków żywieniowych Polaków i coraz większa świadomość dotycząca zakupów zdrowej żywności. To również dla nas jasny sygnał do rozpoczęcia stałej współpracy z agencją marketingową. All Hands został naszym strategicznym partnerem w tym zakresie – od strategii komunikacji marki po realizację szerokich działań wizerunkowych bezpośrednio wspierających sprzedaż. Wybraliśmy agencję All Hands ponieważ doceniamy doświadczenie ludzi, którzy tworzą tą firmę oraz ich pomysł na naszą markę – mówi Kamil Rabenda, CEO Soligrano.
Kontrakt z Soligrano jest dla nas dużym wyróżnieniem. Nasza agencja powstała z wiary w marketing, który powinien być narzędziem pozytywnej zmiany. Soligrano produkując zdrową, roślinną żywność przynosi ją na polskie stoły. W dzisiejszych czasach sposób komunikacji marek musi zostać przedefiniowany a podejście do odpowiedzialności społecznej powinno być na wysokim poziomie. W All Hands bardzo chcemy w tym pomagać i być częścią takich zmian. Jesteśmy dumni z tego, że stajemy się częścią zespołu Soligrano, ponieważ w taki sposób traktujemy naszą współpracę. Mamy wspólne spojrzenie na biznes, duże plany na przyszłość i jednocześnie nadzieję na to, że z naszą pomocą Soligrano będzie docierać ze swymi innowacyjnymi produktami do coraz szerszego grona klientów, nie tylko w Polsce – podkreśla Paweł Sławski, CEO All Hands Agency.
Soligrano to największy producent zbóż ekspandowanych w Polsce. Firma posiada własne uprawy zbóż zlokalizowane na obszarze 1700 hektarów, zapewnia jej to niezależność i pełną kontrolę nad jakością ziaren. Dysponuje również najnowocześniejszym w Europie parkiem maszynowym wykorzystywanym do produkcji zbóż ekspandowanych. Jej produkty dostępne są na wielu zagranicznych rynkach i zbierają nagrody w prestiżowych międzynarodowych konkursach.