Soligrano klientem All Hands Agency

Informacja Prasowa - 11.12.2020
274

Soligrano klientem All Hands Agency

Soligrano klientem All Hands Agency

Agencja marketingowa All Hands wspiera komunikacyjnie i wizerunkowo markę Soligrano, specjalizującą się w produktach wytwarzanych ze zbóż ekspandowanych.

W ramach kontraktu agencja będzie prowadziła na rzecz klienta działania z zakresu public relations oraz komunikację w social mediach. All Hands zajmie się również wsparciem marki w rozwoju jej sklepu internetowego – wdrożeniem programu lojalnościowego, stałą obsługą treści na stronie internetowej Soligrano oraz zarządzaniem budżetem reklamowym.

All Hands jest pierwszą agencją pracującą z Soligrano na zasadzie stałej obsługi. Współpraca rozpoczęła się 1 grudnia. Strony nie ujawniają długości kontraktu. Za obsługę klienta po stronie agencji odpowiada 3 osobowy zespół. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.

Soligrano jest stosunkowo młodą marką – powstaliśmy w 2015 roku, natomiast w pierwszym etapie rozwoju naszej firmy kluczowa była dla nas szeroka dystrybucja, zapewnienie dostępności produktów oraz silne partnerstwa. To wszystko udało nam się zrealizować, a 2020 rok dla Soligrano był kolejnym rokiem wzrostów sprzedaży i rosnącej rozpoznawalności. Obecny czas to duża zmiana nawyków żywieniowych Polaków i coraz większa świadomość dotycząca zakupów zdrowej żywności. To również dla nas jasny sygnał do rozpoczęcia stałej współpracy z  agencją marketingową. All Hands został naszym strategicznym partnerem w tym zakresie – od strategii komunikacji marki po realizację szerokich działań wizerunkowych bezpośrednio wspierających sprzedaż. Wybraliśmy agencję All Hands ponieważ doceniamy doświadczenie ludzi, którzy tworzą tą firmę oraz ich pomysł na naszą markę mówi Kamil Rabenda, CEO Soligrano. 

Kontrakt z Soligrano jest dla nas dużym wyróżnieniem. Nasza agencja powstała z wiary w marketing, który powinien być narzędziem pozytywnej zmiany. Soligrano produkując zdrową, roślinną żywność przynosi ją na polskie stoły. W dzisiejszych czasach sposób komunikacji marek musi zostać przedefiniowany a podejście do odpowiedzialności społecznej powinno być na wysokim poziomie. W All Hands bardzo chcemy w tym pomagać i być częścią takich zmian. Jesteśmy dumni z tego, że stajemy się częścią zespołu Soligrano, ponieważ w taki sposób traktujemy naszą współpracę. Mamy wspólne spojrzenie na biznes, duże plany na przyszłość i jednocześnie nadzieję na to, że z naszą pomocą Soligrano będzie docierać ze swymi innowacyjnymi produktami do coraz szerszego grona klientów, nie tylko w Polsce – podkreśla Paweł Sławski, CEO All Hands Agency.

 

Soligrano to największy producent zbóż ekspandowanych w Polsce. Firma posiada własne uprawy zbóż zlokalizowane na obszarze 1700 hektarów, zapewnia jej to niezależność i pełną kontrolę nad jakością ziaren. Dysponuje również najnowocześniejszym w Europie parkiem maszynowym wykorzystywanym do produkcji zbóż ekspandowanych. Jej produkty dostępne są na wielu zagranicznych rynkach i zbierają nagrody w prestiżowych międzynarodowych konkursach.

Comments

comments

274
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...