string(113) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/03/1200x628-Facebook-PL-1200x500.jpg');"
string(87) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/03/1200x628-Facebook-PL-1200x500.jpg"
Social Index 2018 od SentOne
Prezentujemy raport, Social Index 2018 przygotowany przez firmę SentiOne. W nim możemy znaleźć ciekawe informacje m.in. takie, że: dyskusje internetowe w 2018, analogicznie do lat ubiegłych, zdominowane zostały przez politykę. To o przedstawicielach świata polityki rozmawialiśmy w sieci najczęściej w 2018 roku. Można uznać, że większe od dotychczasowego zainteresowanie związane jest z wyborami samorządowymi oraz nadchodzącym wyborczym maratonem roku 2019.
Największym zaskoczeniem tegorocznego Social Index jest wysoka pozycja Patryka Jakiego. Pomimo, że był to kandydat w ubiegłorocznych wyborach samorządowych, któremu nie udało się wygrać, jego obecności w sieci nie dało się nie zauważyć.
W badanym okresie nieco mniej niż o polityce, Polacy dyskutowali o motoryzacji. Kolejną pozycję zajmuje branża RTV, w której bez żadnych niespodzianek – pierwsze miejsce zajmuje firma Apple. Internauci dużo uwagi poświęcali również dyskusjom na temat piłki nożnej i mody.
Branża kosmetyczna zaskakuje w tym roku dwoma markami specjalizującymi się w lakierach hybrydowych, na podium – Semilac na pierwszym miejscu, zaraz po nich Avon, a na trzecim zaś firma Neo Nail.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...