„Słuchaj gdziekolwiek jesteś” – nowa kampania Radia TOK FM w aglomeracji śląskiej

Informacja Prasowa - 07.05.2021
186

"Słuchaj gdziekolwiek jesteś" - nowa kampania Radia TOK FM w aglomeracji śląskiej

„Słuchaj gdziekolwiek jesteś” – nowa kampania Radia TOK FM w aglomeracji śląskiej

W poniedziałek, 10 maja 2021 r. pod hasłem „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia TOK FM obejmująca prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Dzięki działaniom prowadzonym lokalnie zespół stacji będzie zachęcać wszystkich mieszkańców aglomeracji śląskiej do słuchania programu TOK FM w internecie
Nowa kampania prezentuje możliwość słuchania Radia TOK FM za pośrednictwem internetu. Stacja sukcesywnie rozwija i wzbogaca swoją cyfrową ofertę. Coraz powszechniej dostępny internet, także w mobilnej wersji, pozwala na dotarcie słuchaczy do tych treści w dogodnym dla nich momencie, gdziekolwiek są. Wystarczy skorzystać z aplikacji mobilnej TOK FM oraz internetowego radia na stronie tokfm.pl.
Działania reklamowe pod hasłem „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” skoncentrują się na obszarze aglomeracji śląskiej. Zdjęcia wykorzystane w kreacjach zostały zrobione w wybranych lokalizacjach na terenie Śląska i Zagłębia.
Reklamy Radia TOK FM będzie można zobaczyć m.in. w prasie lokalnej („Gazeta Wyborcza”), internecie – m.in. na Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl i Facebooku oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej, w tym należących do AMS, w wybranych miastach. Za projekty graficzne odpowiadał butik kreatywny TooGood, za zdjęcia – Grzegorz Celejewski z Agencji Gazeta. Kampania jest zaplanowana na najbliższych kilka tygodni.
 
Radio TOK FM – Pierwsze Radio Informacyjne jest opiniotwórczym radiem „mówionym”, w którym słowo stanowi około 90% programu antenowego. Stacja intensywnie rozwija swoją ofertę premium, a liczba wykupionych dostępów Premium TOK FM dynamicznie rośnie – obecnie wynosi ponad 24 tys. Podcastowa biblioteka TOK FM  to ponad 200 audycji i cykli tematycznych o różnorodnej tematyce – m.in. politycznej, ekonomicznej, społecznej, naukowej i poradnikowej – zawierająca ponad 75 tys. materiałów.

Comments

comments

186
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...