Słuchacze „Nowego PR-u” promują kulturę zdrowego stylu życia

Informacja Prasowa - 05.07.2016
76

Studenci WSE w Krakowie opracowali strategię PR dla Fundacji Alma Pokochaj Życie

Edukowanie w zakresie tematyki zdrowej żywności oraz świadomych wyborów konsumenckich, a także zmiana nawyków żywieniowych Polaków. Przed takim zadaniem stanęli słuchacze 13 edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. W roku akademickim 2015/2016 pracowali nad kompleksową kampanią PR dla Fundacji Alma Pokochaj Życie. 

– Stare rzymskie przysłowie mówi: „verba docent, exempla trahunt” – słowa uczą, przykłady pociągają. Zależy nam, by uczestnicy studiów podyplomowych kończąc je, zdobywając nową wiedzę i umiejętności, byli pełni zapału do wprowadzenia zmian w swojej karierze. Stąd nasz nowatorski program, który kładzie szczególny nacisk na zdobywanie konkretnej i narzędziowej wiedzy. W funkcjonowaniu skutecznego menedżera, pracownika czy przedsiębiorcy praktyczne doświadczanie powoduje, że teoretyczny zasób wiedzy jest najefektywniej przyswajany. Najważniejsze jest także praktyczne wykorzystanie zdobywanej wiedzy jeszcze w trakcie studiów, pod okiem doświadczonych ekspertów-praktyków PR-u – mówi Łukasz Majewski, opiekun merytoryczny kierunku.

 

Słuchacze „Nowego PR-u” od początku roku akademickiego pracują jako agencja public relations. Otrzymują od prawdziwego klienta konkretne zapytanie ofertowe – brief, by na koniec cyklu zajęć – w trybie przetargu – przedstawić swoją autorską propozycję działań PR.

Pracując dla Fundacji Alma Pokochaj Życie studenci przeszli przez cały proces tworzenia i przygotowania działań PR – od narzędzi analitycznych, poprzez opracowanie strategii i optymalnego modelu działania zapewniającego efektywne dotarcie z przekazem do grupy docelowej, budżetowanie i harmonogramowanie całego projektu, wybór sposobów pomiaru i optymalizacji rekomendowanych rozwiązań, na prezentacji przed klientem skończywszy.

Zadaniem tegorocznej grupy było przygotowanie strategii komunikacji dla Fundacji Alma Pokochaj Życie, upowszechniającej wiedzę o jej działalności w aspekcie szerzenia wiedzy o zdrowym sposobie odżywiania i jego wpływie na jakość życia Polaków.

Studia podyplomowe „Nowy PR” zakończyły się prezentacją autorskiej propozycji działań PR przygotowanej przez agencję „PR-OWCY” (agencja stworzona na potrzeby studiów podyplomowych) przed przedstawicielami Fundacji Alma Pokochaj Życie.

– Gratuluję kreatywności i wciąż jestem pod wrażeniem ciekawej strategii PR. Zdaję sobie sprawę, ile pracy trzeba było włożyć w przygotowanie prezentacji liczącej 251 slajdów. W efekcie otrzymaliśmy kilka naprawdę oryginalnych pomysłów, które warto włączyć do naszej kampanii komunikacji. Bardzo dziękujemy – mówi Monika Moskwa, PR menedżer i rzecznik prasowy Alma Market.

– Studia to doskonała okazja nie tylko do zgłębiania interesującego świata PR-u, w który wprowadzają nas, studentów wykładowcy z wieloletnim doświadczeniem, ale także – a może przede wszystkim – okazja do poznania nowych osób, nawiązania nowych relacji i wymiany kontaktów pomiędzy ludzmi, którzy reprezentuja rozmaite branże. A jak wiadomo, takie relacje są jednym z najważniejszych atrybutów dobrego PR-owca – mówi Marta Hernik, słuchaczka 13 edycji kierunku „Nowy PR”.

– Nowe trendy i narzędzia komunikacji, zmiany na rynku pracy, potrzeby pracodawców, oczekiwania przyszłych słuchaczy, sugestie absolwentów – za tym wszystkim co roku musi nadążać program naszych studiów. Podczas czternastej edycji kolejni słuchacze rozwiną swoje skrzydła – mówi Łukasz Majewski.

Comments

comments

76
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...