Serwis pogodowy Interii z rekordowym wynikiem za czerwiec 2020

Informacja Prasowa - 22.07.2020
161

Serwis pogodowy Interii z rekordowym wynikiem za czerwiec 2020

Serwis pogodowy Interii z rekordowym wynikiem za czerwiec 2020

Jak wynika z badania Gemius/PBI w czerwcu 2020 roku z serwisu pogodowego w Interii skorzystało o 1,24 miliona użytkowników więcej niż w maju br. Daje to wynik na poziomie 5,99 mln RU i stanowi nowy rekord, jaki osiągnął serwis pogodowy. Pogoda.Interia.pl pozostaje tym samym liderem w swojej kategorii, a więc serwisem pierwszego wyboru dla polskich internautów.

Po okresie izolacji wymuszonej epidemią koronawirusa Polacy ruszyli na letnie wyjazdy. Podróżom sprzyjał także tegoroczny kalendarz i długi czerwcowy weekend, który pozwalał na zaplanowanie długiego wypoczynku. Nie bez znaczenia dla wyników serwisu pogodowego pozostają także anomalie pogodowe, jakie obserwowaliśmy w tym roku w czerwcu, a szczególnie intensywne opady deszczu, które skutkowały lokalnymi podtopieniami. Większość serwisów pogodowych zanotowała tym samym większy ruch niż w poprzednim miesiącu.

Bardzo nas cieszy, że jesteśmy naturalnym wyborem dla tak wielu Polaków. To nasz kolejny już rekord, gruntujący pozycję lidera i dowód na słuszność przyjętej strategii działań promocyjnych, jak i rozwoju samego produktu. Serwis pogodowy Interii to skuteczne narzędzie, które zapewnia naszym użytkownikom nie tylko informacje o pogodzie na najbliższe dni, ale dostarcza w zasadzie pełen pakiet danych pogodowych, uwzględniających także np. zanieczyszczenie powietrza — komentuje Karolina Leputa, Senior Brand Manager w Grupie Interia.pl. – A już dziś w Pogodzie rusza nowy projekt, w którym będziemy, wraz z prognozami, dostarczać naszym użytkownikom także wakacyjnych inspiracji i wiedzy o Polsce — dodaje.

Dla porównania, zarówno serwisy pogodowe Grupy Onet-RASP, jak i Grupy Wirtualna Polska w czerwcu br. zanotowały odpowiednio po ok. 1,9 i 1,7 mln użytkowników. Grupa Interia.pl jest liderem w kategorii serwisy pogodowe i wyprzedza także specjalistyczny Accuweather.com (2,8 mln RU) oraz serwisy koncernów telewizyjnych jak Grupa Cyfrowy Polsat (1,9 mln RU), czy Grupa TVN (2,9 RU).

Comments

comments

161
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...