SEM Center of Excellence dla Publicis Groupe

Informacja Prasowa - 10.08.2023
110

Performics tworzy SEM Center of Excellence dla Publicis Groupe. Pokieruje nim Michał Jagodziński

Po 8 latach w SalesTube, Michał Jagodziński dołącza do Performicsa, agencji marketingu efektywnościowego należącej do Publicis Groupe. Na stanowisku SEM Directora będzie zarządzał zespołem SEM.

Rolą Michała Jagodzińskiego będzie dalszy rozwój specjalistycznego zespołu SEM, w oparciu o ekspertki i ekspertów Performicsa, którzy dotychczas pracowali w multidyscyplinarnych zespołach agencji. Jednocześnie zespół ten będzie pełnił rolę Center of Excellence w obszarze searchu dla całej Publicis Groupe, zasilając wszystkie Agencje grupy wiedzą i inspiracjami.

 – Performics oferuje klientom najbardziej zaawansowaną ekspertyzę w obszarze performance i e-commerce. Ambicją i celem naszej agencji jest nieustający rozwój kompetencji także w obszarze SEM, jako kanału w dużej mierze decydującego o skuteczności tych działań. Doświadczenie i kompetencje Michała w zakresie zarządzania zespołem i projektami SEM, a także tworzenia i wdrażania narzędzi służących optymalizacji i automatyzacji pracy, doskonale wpisują się w plany rozwoju Performicsa, który ma ambicję być najlepszą agencją w Polsce, jeśli chodzi o rozwiązania z zakresu SEM – komentuje Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny Performics.

Michał Jagodziński ma dziesięcioletnie doświadczenie w marketingu w wyszukiwarkach. Zaczynał w 2013 roku w dziale Corporate Sales w firmie Performance Media, by po 3 latach przejść do SalesTube (Group One), gdzie spędził ponad 8 lat. Założył i był liderem grupy roboczej SEM Tech odpowiedzialnej za budowanie, testowanie i wdrażanie narzędzi wewnętrznych oraz zewnętrznych, a także automatyzację. Był także odpowiedzialny za szkolenia. Przeprowadził dziesiątki szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych z Google Ads oraz Search Ads 360. Oprócz tego był odpowiedzialny za założenie i prowadzenie “szkółki SEM dla trainee” oraz certyfikację organizacji z zakresu Google Ads 360. Michał podczas swojej kariery miał okazję tworzyć projekty dla klientów takich jak między innymi Allianz, Axa/UNIQA, CCC, Beko, Hebe, MediaExpert, nazwa.pl, Intercity, PWC, UPC i wielu innych.

Comments

comments

110
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...